Dette er viktig å reflektere over

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan går det med deg i kveld?
Bra håper jeg. Jeg har jobbet mye i kveld jeg. Nå er det litt rolig nå å litt tv.

Litt koselig å se på tv å glemme bort hverdagen litt. Er det ikke derfor vi ser på tv for å ta bort noe eller tilføre oss Glede eller gi oss noe å reflektere over?

Livet vårt er nå å vi må egentlig leve mer å være mer tilstede i våre liv.

I dag går tanker om hvor viktig at vi lever livet mer. Jeg lever på en måte men tror det er litt for alvorlig egentlig.

Jeg skal leve mer sterkere å ikke like alvorlig fremover.

Jeg har vært heldig frem til nå å. Holdt meg frisk men livet er ikke alltid en selvfølge.
Vi må leve sterkere å ikke utsett alt til neste år. Enn om neste år ikke kommer?

Jeg har fått tre barn som er voksne i dag, det å ønske at de lever lenge sammen med meg å våre er noe jeg ønsker selvfølgelig.

Vi må ikkje male livet sort men jeg velger å fokusere på suksess å motivere meg til å se verdien av å bli kjent med nye mennesker.

Fremfor å sitte ensom hjemme vær dag
Er jo egentlig slik en gammel dame oppfører seg slik jeg lever egentlig.

Ved å være mer tilstede i livet mitt så er vi mer levende å takknemlig.

Livet mitt er egentlig veldig spennende på en måte selv om jeg kunne ha hatt mer action men det å nyte livet mellom alt her.

Ved at vi våger litt mer å tar å utfordre oss selv litt mer er fantastisk nydelig. Vi blir det vi selv fokusere på. Jeg ser i alt jeg har gjort så utvikler jeg meg mye bedre enn før.

Takknemlig for at jeg har våget å gå feil å gjort feil det lærte meg mye i fremtiden.

Hvis vi til en vær tid ikke våger å gjøre noen feil steg å gjøre noe annet. Så har vi tapt vi lærer på feil grep å. Det gir oss sterkere erfaring å vi styrker oss mye mer.

Ta å leve mer å være mye mer tilstede i livet ditt, ta litt mer sjanser og tilat deg å gjøre mer feil uten at du skal klandre deg for alt hele tiden.

Takknemlig for at jeg ble den feil varen 🥰🌹

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg