Dette er jo galskap…

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Jeg har det bra selv om kroppen min er rimelig sliten. Etter nå snart ha jobbet vær dag i 10 mnd uten fri… Dette er jo galskap vil jo de aller fleste si om dette…

I grunn er det galskap å pushe deg selv på grensen til å stupe en sakte død…

Hvorfor gjør du dette mot deg selv?

Er det mange som har spurt meg om i disse mnd. Det er for å ikke må slå meg konkurs… Er ikke noen annen årsak til at jeg står på litt mer enn dere andre lønnsmottakere.

Hvordan klarer du å pushe deg selv så sterkt?

For å vær ærlig så er det viljen for å få en bedre hverdag som gir meg drivkraften til å stå på litt mer. Men jeg ser frem til å få meg en fri dag etter vært.
Blir ikke helt med det første.

Jeg merker at kroppen min trenger mer hvile å det har jeg klart å gi den heldigvis.

Jeg er glad for å se at jeg har lykkes med jobben å igjen så ser jeg nå mye lettere på alt nå enn tidligere.

Livet er akkurat som vi ønsker å ha det så derfor er det viktig at vi gjør det beste ut av det.

Hvordan er det mulig å ha så sterk drivkraft for å lykkes er det mulig å jobbe uten å tillate seg fri eller nytelse.

Dette året har jeg ikke festet, hatt fri eller noe annet som er nærkontakter å regne. For nærkontakter er sex ikke sant?
Selv om samfunnet regner nærkontakter som de du står nære.. Så er ikke det noe jeg definerer som nærkontakter om du skjønne.

Jeg ser utrolig mange som har måtte slå bedriften sin konkurs nå fordi de ikke har klart å dekke inn tap å henger etter.

Dette trur jeg kommer til å bli mange flere fordi de aller fleste klarer ikke å stå på slik som jeg har gjort pr nå. Jeg har skrudd ned alle mine utgifter til null nivå.

Nå er jeg utrolig takknemlig for at jeg har vokst opp i to hjem. Ene hadde mye penger å den andre hadde ikke penger. Jeg har lært nøkkelen for å klare meg på minimum å vel så det.

Det er nok også det som har gjort det mulig for meg å klare å få ut mye av negative tall så hurtig i stede for å leke rik..

Takknemlig for at jeg har lykkes med å se verdien av det jeg har lært å igjen dette har styrket meg mye i denne perioden.

Jeg vet jeg lykkes med mine prosjekteter som jeg gleder meg til.

Det å glede seg over andre sin lykke er noe jeg oppriktig gjør. Å da får du også mye mer igjen når du ser verdien av å lære deg å kjenne andre mennesker.

Vi har alle sammen nedturer og oppturer å det styrker oss enormt.

Jeg er nok en smule gal å dedikert på en fin måte men håper jeg kan inspirere andre mennesker til å stå på litt mer. Du Lykkes om du ønsker det. Bare gi det litt mer tid så er du der. I dag utsatte jeg et prosjekt som jeg egentlig hadde planer om. Det å utføre denne mnd. Noen ganger må vi det. Det å utsette noe betyr ikke at vi ikke kan eller skal utføre det.

Jeg er meget takknemlig for at jeg har den erfaringen som jeg har nå. Uten den hadde nok min værdag vært litt mer tøffere enn vanlig.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg