kveldens refleksjon !

Hei du !

 

I dag snakker vi trøkk til meg i Gruben Massasje, dette liker jeg veldig godt, både det å få nye kunder som jeg må lære meg snart hvor problemet ligger, da en har 30 min på seg , for å gi kunden den rette behandlingen , finne de punktene som er avgjørende for at kunden går ut av døra mi også vil ha ny time da har jeg stått på eksamen må si det. 

Kunder du aldri før har møtt men som har vunnet konkurranse som jeg har kjørt på Gruben Massasje siden min , det å promotere meg selv er avgjørende for fremtiden  , det å også treffe rett gjør nettopp til at jeg blir mer treff sikker. Jeg kjenner nå med en gang hvor jeg skal jobbe mer en andre plasser, det å vite hvor knuten sitter er også greit utgangspunkt men da en har 30 min til rådighet så har jeg denne tiden for å vise hva jeg duger for , det å finne den rette kjemien med kunden , det å ha den rette måten å formidle budskapet på å se hva som bør gjøres så ser jeg nå at bare jeg holder stø kurs så vil jeg også tilføre meg mer kunder, dagen i dag , bidro til at alle ville booke ny tid , å videre formidle til andre at de måtte ta turen til Gruben Massasje , det er noe jeg faktisk blir enormt stolt over , at jeg får dette til, bare det å lykkes med de mål jeg har satt for meg så kjenn jeg på det kicket at jeg skal lykkes enda mer . Dette er bare starten på noe som skal bli enda bedre.

 

Jobben er selvfølgelig ikke lett, men da en møter så mye flotte folk , som har ulike problemer som de kommer med , så blir jeg også en som de lett kan lufte det de har på hjerte , da en har muskel spenninger så kommer dette ofte av stress , problemer eller at en trener mye , kan også være mange andre årsaker til det men dette er noen . Vi er ikke alltid like flink til å pleie oss , selv men bilen den glemmer vi aldri å fylle drivstoff på , osv … Det er litt rart at vi ikke fokuserer like mye på kroppen vår , at vi fyller den opp med det som er bra for oss, gir kroppen en god massasje , som løser opp muskelknuter som bidrar til økt livskvalitet også velvære . Det å gå med migrene , ha hodepine , stammer ofte i fra at vi stresser mye , som igjen gir kroppen nedsatt livskvalitet for å redusere dette så er massasje både smerte lindrende også reduserer det migrene også hodepine. Det å ta vare mer på seg selv , bidrar også til at søvn kvaliteten også øker også får vi en helt anen kvalitet på det vi gjør da vi er i bedre form.

Ser tydelig godt på de mønster som kunden har da jeg kjenner på skulder eller ryggen , om det er mye kuter der , det å nesten kan holde på i blinde er litt farlig derfor så skjerper jeg meg hele tiden , ved at jeg gjennomgående følger opp kunden , at jeg har gjort en god jobb før kunde forlater meg. 

Det å være nøye med at jeg gjør en god jobb er viktig , den beste markeds føringen som jeg kan få er god omtale via kundene  , fordi de er fornøyd. 

Da en har mange kunder som trener , av ulike slag som kommer hit ofte så er det artig å kan hjelpe de , det å lære under veis ser en har vært nyttig. 

Det å ha bedriften hjemme enda er genialt , jeg kan utrette mange andre ting , mens jeg venter på kunder ol. Det å slippe dyre husleier ol så ser jeg at det er genialt å ha bedriften enn så lenge her . Kundene de er fornøyd med hvilke tilbud som jeg har , å synes jeg ikke er for dyr også får jeg veldig skryt over at jeg har åpent så lenge på kvelden , det å tilpasse seg kunden er for meg veldig , skal jeg nå ut til mange så er dette løsningen . Det å markere seg i markedet å vise seg litt mer frem er viktig for oss som har bedrift . 

Har en ikke bedriften på facebook så er det nesten som at bededriften dør ut av selv selv, fordi skal kundene vite av oss så må vi hele tiden promotere oss selv også , selv om noen mener deres bedrift går så fett så er det å være der kunden er viktig , en må hele tiden tenke fremover også levere være mer i tiden , vi kan ikke tenke på det systemet som var før . Det er utrolig viktig at en tenker over .

Dagen gikk utrolig fort må si det er jo kvelden nå , sitter med en god følelse for fremover, jeg har kun meg selv å lite på i forhold til økonomi men lovende at jeg når ut til nye mennesker. 

Vi er følsomme vi mennesker vi tåler mye men vi er også sårbare for når andre tråkker på oss , da vi ikke helt vet hvor vi har de. I disse mørke tiden fokuserer mer på å være raus overfor andre, vær raus overfor deg selv , sett deg selv i kjøresete også bestemme farta selv . Det å la seg lede av andre skal vi ikke gjøre , det å hele tiden må følge andre er det noe vi skal slutte med. Følg deg selv , å vær den beste værsonen som du kan å klarer å være. Ikke heng deg opp i andre , bry deg om deg selv , vis deg selv kjærlighet fordi vi må hele tiden ha rett dose for å ikke gå tom , det er akkurat som med bilen , den fyller vi opp med drivstoff med en gang vi ser at den er på tur å gå tom … Det glemmer vi ofte bort ved oss selv , å vår helse vi bare går å tralter også gjør vi ikke noe med det før det er på tur å gå galt , vi må ta mer vare på oss selv , fordi da klarer vi å være et bedre medmenneske som er rausere også blidere mot verden som vi lever i , er det ikke mer viktig at vi har en bedre helse enn at vi ser ut som en inntørka rosin som har sett bedre dager?? Det å ta litt mer hensyn til oss selv er det vi skal være flinkere til å ta oss tid til . De som er rundt oss kommer til å merke at vi endrer oss i adferd også måten vi henvender oss til andre på, da vi setter oss selv i kjøresete også tar styringen i vårt eget liv. Det å leve er ikke vanskelig , det er bare vi mennesker som ofte gjør livet mer komplisert en det er nødvendig å være. 

Ønsker deg en fin kveld – 

 

0 kommentarer

Siste innlegg