Yes 1 års jubileum Gruben Massasje den 14/11

Hei hei 😘😍❤

Tenk at i natt for nøyaktig 1 år siden, var jeg sykt spent på om alt av utstyr til Gruben Massasje, skulle komme.

Hadde allerede booket kunder som hadde time til meg, det å se hva jeg har lært på dette året er helt sykt.

Lærings kurven min har vært bratt å høy, lærer stadig vekk mere, å bare det å få høre ifra kunder at de er fornøyde.

Det beviser at jeg har satset på rett hylle i livet .

Mange har spurt meg om hvilken forventning jeg hadde til Gruben Massasje, så er det å kan leve av det til slutt som er målet.

Ser at vi er på god vei til å øke kunde kretsen mer, det å skape et godt navn.  Er viktig De fleste i Rana området vet hvem jeg er, er født å oppvokst i en gründer familie.

Der service og kunder alltid har vært første prioritet .

Det å lære av de som har levd et langt liv er viktig.

Det å tilegne seg mer kunnskap, mer kompetanse, så ser jeg nå at ved at jeg har stått på nå dette året så har jeg vist til absolutt alle, at jeg er en faiter, står på, jobb målrettet å gir aldri opp.

Det å kan se alle kundene som har funnet veien til Gruben Massasje, så har det nå blitt mange.  Jeg tok å regnet på hvor mange kunder jeg burde ha i mnd før å kunne ha sånn høvle inntekt. Å regnet ut 5 kunder pr dag blir 100 kunder pr mnd, som vil gi meg en grei inntekts kilde.

Det å bygge opp bedriften tar tid , vi regner med at det tar 2 til 4 år ca før en er der en vil være.
Det som er viktig er at kunder er fornøyde å at de får den hjelpen de så avgjort trenger 👌 fordi da prater de om hvor fornøyd de er til andre.

I dag fikk jeg en ny kunde som fortalte meg nettopp det , andre hadde framsnakket Gruben Massasje, å hadde bare varmt å si om jobben jeg gjør.

Det varmer meg oppriktig, dette er drømmen, livs verket å en sånn glede å jobbe målrettet å utvikle mer .

Det å kom ut i et marked, som det er andre aktører er bare fint.
Vi utfør alle en forskjell å vi trenger konkurranse for å utvikle oss.

Det er ei Dame som har heiet meg opp å fram hele tiden, før bedriften så dagens lys.  Hun fikk meg til å tru på meg selv.  Å følge drømmen min.
Gled meg til å kan feire 1 års jubileum i Gruben Massasje sammen med min gode støtte spiller, god venn også er det alltid godt å kan reflektere å prate med de som gir energi å glede.

Så ja jeg har lov til å være litt stolt over meg selv, gründer livet er ikke bare fett , må jobb litt ekstra , men målet er å lykkes med drømmen.

Så lenge målet er i sikte så LYKKES en også til slutt.

Til alle dere som ønsker å realisere drømmen din , gjør det.
Sett av tid til å realisere drømmen.

Glad jeg lyttet til min gode venninne❤❤❤ som sa kom deg hjem å gjør det, glad jeg tok sjansen ❤

Ta å bruk sunn fornuft, i våre drømmer, gi livet kjærlighet å mer kommer tilbake.

Skap deg en riktig nydelig kveld ❤

0 kommentarer

Siste innlegg