Yes 1 dag igjen ❤👈🙏

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til , uthvilt å klar for å starte opp med blanke ark, for å oppnå Max ut av dagen i dag.

I dag har jeg flere nye kunder i Gruben Massasje.  Gleder meg enormt til å gjøre mitt ypperste for at de skal bli fornøyd. Det å få nye kunder er som å gå opp til en ny eksamen.  Er jo jul snart, er jo ikke feil å ha det i grunn.

Det å være så heldig å få nye kunder, som leit meg opp, å booker tid.  Det bevis på at jeg har banet vei i karrieren.  Selv om en kan i mellom føle at veien er kronglete.  Så er det nettopp meningen at den skal nettopp lære oss , hva vi må jobbe mot, hvordan vi skal være for at kundene skal komme tilbake, å bli fornøyd.

Det handler om omdømme, det å skape et godt navn, bare det å hele tiden stå på aldri gi opp.  Gir en indikasjon på at det er ikke hvem som helst som står på.

Selv om jobben er tøff, så er den så gøy. Bare det å få hjelpe de som kommer hit . Å en får bokt med problemet deres så har en gjort en god jobb.

Mellom slagene i dag , så skal vi jeg å kidsa kos oss.  Lage god mat . Det å skape den gode energien, er viktig.  Det er viktigere enn vi ofte forstår. Det å gjøre noe i felles skap er det som også gir energi å glede.

Synes oppriktig det er så godt at ungene vokser seg til å er blitt store å selvstendig.

Selv om jeg så til min eldste sønn som kjører bil.  Hvordan går det lille venn ❤👈

Før meg vil han alltid bli lille Gullis, selv om skjegget har grodd godt å skapet en barsk mann.  Så vil han alltid være litt liten også 😘 Det er det som gjør oss mammaer litt sær egene ❤

Det å skape gode samtaler med våre barn er viktig.  Vi kan ikke alltid bare fokusere på jobb.

Ungene de er viktigere enn alt , så det å følge de 100 % opp er genialt.

En kunde hadde skrøte av over hvor dyktig hun syntes jeg var i Gruben Massasje. Til flere av sine arbeids kollegaer, fikk høre bare gode tilbake melding på meg, å få skryt for den jeg er å jobben en gjør.  Er gøy å spesielt, det å få skryt over mamma rollen, er også sær egen bit som jeg tar til ❤👈 mitt, det at andre synes jeg er en god mamma er noe jeg hele tiden jobber mot å være.

Det å være en forelder er aldri lett , fordi vi må gjøre de upopulære tiltak, som våre barn ikke alltid like så mye, men det å hele tiden forklare de hvorfor.  Er også noe jeg alltid gjør ❤

Kunden sa det er sjeldent at folk skryt over andre mammaer, så det er en god tilbake melding på at jeg gjør noe bra ❤👈

Skap deg en riktig nydelig ❤👈

0 kommentarer

Siste innlegg