Yes – Endelig Mandag ❤👈

Hei 😘

Endelig Mandag, ny start å ny uke 😍

Kjenner at uka den kommer til å levere sykt bra. 
Bare det å starte dagen med et smil, glede å forventninger til at dagen skal bli kanon .

Det er godt å kjenne på den gode energien som flyter.

Vi henger oss ofre opp i bagateller, det å gled seg mer, ikke planlegg ihjel alt . Å leve mer , er viktigere enn å hele tiden fokusere feil.

Det du har i dine tanker er også det du tiltrekker deg. Det å bestemme seg for å lykkes å ha det godt i livet.  Er mer viktig enn å henge seg opp i ting / opplevelser som vi ikke kan gjøre noe med. Det å fokusere kun på det vi kan forandre til det bedre, vis omsorg, bry seg om andre , å være uavhengige av hvordan andre lever sitt liv.

Jeg er i den forretningen at om vi heller rydder plass til å fokusere mer på glede, gode relasjoner, så lykkes vi også mer med ting vi plages med også.

Det er slik at vi må strebe etter å lykkes, lykken kommer ikke til mennesker som har dårlige mønster å holdninger.  Derfor vær bevisst i forhold til hvordan vi  er i møte med andre.  De vi ikke kjenner å de vi også kjenner.

Dette kommer så tydelig frem både i mitt eget , Også i servitør jobben min.  At en merke godt på folk hva godt humør faktisk gjør.  Selv i situasjoner der ting ikke alltid e like lett bestandig.  Så letter godt humør faktisk mye.

Tenk at ďenne uka er det i års jubileum i Gruben Massasje ❤🙏
GLEDER meg oppriktig til å feire dagen, med gode tilbud til nye å gammle kunder.

Har nettopp blitt ferdige med å lodde ut, farsdags konkurransen.  Utrolig takknemlig for at så mange viser interessen for det jeg gløder for.

Nå er det bare litt kvalitetstid så er det å jobb litt som servitør, før jeg venter kunder i Gruben Massasje i dag ❤🙏

Ha en fin dag ❤

0 kommentarer

Siste innlegg