Det blir som du gjør et innbrudd , du legger igjen fotavtrykk etter deg !

 

Hei å riktig god morgen til dere !

 

Jeg har en litt roligere dag , enn i går det å ha varierte dager er veldig godt bare det å bestemme seg for hvordan å hvilken måte en ønsker å jobbe på så lykkes vi.

 

I går feiret vi min pappas  70 års dag veldig hyggelig å samle storfamilien vår å dra ut  spise middag sammen , bare det å treffes til ett klokke slett er aldri så lett , fordi  vi er en aktiv familie. Pappa er grunder , jeg er grunder å jobber like mye i perioder å mange gang mere en han pappa , det å ha gått en god skole i å se hvordan min far har klart mye opp igjennom årene , så har han for meg vist meg at da han klarte det så skal jeg også nettopp klare mine valg i livet .

Det å se å lære er noe vi alle skal bli flinkere til å gjøre , vi lykkes mer ved å observere å ta til oss gode lærings metoder . Bare det å ikke gi opp så lett , press kroppen litt til å jobbe målrettet å se for seg hvordan vi skal lykkes så gjør vi så avgjort det. Det å se at mine barn , de har kopiert vår jobbe stil , de står på i fra morgen til kveld de også , eldste sønn dro på nattskift i natt også rett på dag vakt etter endt jobb i natt. Det står mye prestisje å styrke i å mestre det å klare å press oss selv til det ytterste , det å jobbe 17 timer er ikke før amatører det er for de som vil mer en bare jobb etter et A4 mønster , der en lever etter klokken å blir styrt etter det. Det å bestemme seg tidlig i livet at det skal jeg ikke leve etter , men erfaring må en tilegne se først , en må lære av andre også mine egen feil å andres feiler . Det å feile er livet , noe vi alle lærer av å vi alle må igjennom her i livet .

 

Det å tro at livet er dans på roser der vi får til alt med en gang , vi mestrer ikke alt før vi har fått feilet litt å modnet i prosessen ved å fokusere på vårt mål , våre drømmer så kommer så klart mer til oss ved vårt rette blikk . Har du noen gang fokusert på å hevne deg på mennesker som du ikke liker ? Eller ting du ikke liker eller mennesker som ikke gjør jobben sin ? 

Det hadde vært litt gøy å kunne fått lov til å kopiere en jobb etat for å fremme hvordan vi andre dødelige mennesker opplever den etaten men dessverre da har vi fått store dommer på oss, vi hadde sikkert ikke fått beholdt jobbene våre heller , men jeg hadde hatt lyst til å vise de hvordan vi opplever de , maktkåte , arrogante å lite interessert  i å se andre sin vei kun deres egen. Hadde jeg praktisert det i helsesektoren så hadde de blitt meget redde , noe jeg hadde pådratt de en påkjennelse som de hadde fått kjent igjen hva de hadde gjort mot andre … Hadde det vært greit ? Selvfølgelig er det ikke innafor å gjøre en negativ handling , mot mennesker som en i grunn egentlig ser på som Søppel så må vi selv om vise de respekt selv om det kan føles urimelig ut .  

Tenk deg at en etat har så mye makt at de kan nesten gjøre alt de vil , de har lov til det å vi andre dødelige bare vi sier de i mot så kan vi få en dom mot oss… Det er tragisk på alle måter , det å knekke koder er noe jeg alltid har jobbet med i helse sektoren , adferds problemer også forandringer er noe jeg er rå på å oppdage å leser folk lettere en mange aner , jeg er en djevlens advokat , det er noe som heter den som har gjort en handling får igjen , men tiden det tar før de får tilbake kan så klart variere men det kommer til den personen . Da får vi andre dødelige før det skjer jobbe målrettet med våre valg , vår vei , gjøre gode handlinger , gjøre navnet vårt kjent , vise omverden at vi overser slike karakterer , vise hele samfunnet av vi har godt omdømme , bare det viser hvilken styrke også hvilken karakter vi er, vi må aldri kopiere dårlig  adferds mønster , det henger igjennom alt vi nettopp foretar oss , det blir som du gjør et innbrudd , du legger igjen fotavtrykk etter deg .. Er det nødvendig ? Å legge fotavtrykket vårt  på dårlige  energier .. nei så avgjort ikke . 

Ved å ha levd litt , dere jeg føler meg så ung men så er jeg i 40 årene , men jeg har en ung pappa selv om han er i 70 årene , men bare det å ha god  livskvalitet å det å ha det godt i livet , betyr mer en tall, det å se at en gjør godt for andre er det som er mitt mål i mine jobber. Klarer jeg ikke å hente opp god  trivsel der jeg er , eller oppholder meg så må jeg finne meg en ny arena å være i , det betyr i det jeg sier dessverre er det så mange som oppholder seg på feil plass  her i livet , de tviholder på deres posisjoner , de tror om de slutter i den jobben så går bedriften under, så skjer ikke fordi ingen bedrifter går under om vi slutter , men det som skjer du går under , fordi du er bitter, du skaper et dårlig miljø rundt deg , du er en som lager dårlig energi rundt deg så ja du behøves ikke du må bort, men dessverre er det i enkelte bedrifter er de  vernet ASSA…  verna bedrift skulle nesten ikke tro at vi er i 2018 , men ja vi er det selv om en ikke føler at alt har gått videre å blitt bedre med årene så er det så mye som vi burde sette på dags agendaen jeg vet om jeg hadde fått innpass innen for politikken eller noe , jeg skulle ha fremmet forslag om å oppheve det å være vernet i en bedrift , den loven skulle jeg ha fått bort . selv om vi er rå på teknologi så er det så klart mange andre ting som står brakk….

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg