De er som en Grunnmur ❤👈

Hei 😘

Helga går fort Når en har nok å fylle den med.

Det å jobbe målrettet å utvikle seg mere er gøy.
Det å jobbe i en jobb der vi møter så mye hyggelige mennesker, er gøy.  Bare det å gled seg til neste servitør skift er gøy.
Bare det å kjenne at en flyter bedre i rollen, det å hatt den jobben på hylla i 6 år, å tatt den opp igjen er genialt.

Jeg har i mange år , ønsket å utvikle min egen kaffe bar , en av gjestene jeg hadde i dag.  Var med på programmet når jeg skrev forretnings planen for kaffebaren som var min store lidenskap å drøm.

Det å ikke få realisert alt med en gang, i livet betyr ikke at en ikke
Kan lykkes med det en dag..
Fordi kroppen min lever sterkere i godt miljø, selv  om jobben er tøff så er det sykt gøy.

Det å gå rett på nattskift etter et flott skift i servitør jobben, å kle på seg helse sektoren igjen… kommer meg ikke helt unna denne sektoren.. Må ha nok inntekter.. Men om ikke så lenge så er alt mer på pass ❤👈

Selv om en ønsker å avslutte et kapittel i livet, så er det aldri helt lett.. da en er alene mamma å har alt ansvar på min side.

Det å vise mine barn, at selv om jeg vil ut av en bransje så må en bygge opp mer rundt så en får nok inntekter. 
Det å være #frilanser å aldri vite hva bringer morgendagen.

Jeg opplever ofte at jobben som en får kommer stort sett oppå hverandre.  I mitt eget også der jeg tar ekstra.

Der er som #mamma alltid sa mens hun levde, med deg ELIN Weronika er det alt eller Ingen ting….

Det er så rett så rett, men jeg kjenner nå etter 5 nattskift, jobb i mitt eget, jobb ved No 3 så har jeg det helt topp.

Jeg kjenner så klart at jobben er tøff, servitør jobben merker jeg liker jeg veldig godt, så glad jeg satset på denne bransjen igjen.

Jeg sa til han som var mentor for en som var med i  kvinnovasjon kurset jeg å 19 andre damer var med i , gründere å de som var ledere å de som ønsket å bli gründere måtte søke på før å bli med på dette kurset.

Det er 6 år siden jeg gikk på det kurset, å møte igjen en som vet om drømmene mine , har hørt meg fortelle om min kaffe bar hvordan den skal være… så var det gøy å prate med hverandre igjen.

Det å fortell at jeg har startet opp bedriften min Gruben Massasje, å fortell litt om det . Å lytte til hva han jobbet med.  Då ser en snart at ved å jobb i et miljø der vi møter nye å gamle kjente.  Så er det så gøy å få gode tilbake melding, å lykke ønsker.

Selv om den oppriktig drømmen er lagt på is , før en stund i alle fall.

Jeg er en dame som er evig optimist, ser at det å jobbe målrettet det er noe jeg er rå på.
Der er det få som slår meg, det er så viktig å ha det i seg spesielt når en ønsker å bygge opp flere bedrifter opp til neste år.

I år er det høy lærings kurve meg Gruben Massasje, å ta nye valg å hoppe i det .
Det å være litt Pippi å gå i et farvann som en ikke helt kan helt enda…så merker jeg nå at jeg er mindre redd for å ta valg å beslutninger enn før .

Mulig det er fordi en har modnesta, mulig det.

Det å ikke være redd for hva som skjer lengre betyr også at en er mye tryggere på seg selv, en merker at jobben i helse sektoren er ikke før evig tid. 

Møtte på en gammel kollega i fra en plass jeg har jobbet i helse sektoren.  Gøy å møte igjen hyggelige kollegaer, å enda kan reflektere over hvordan vi hadde det i jobben…en unik kollega som jeg liker veldig godt ❤

Gode kollegaer er viktig, de er som en grunnmur, samme som å Bygge opp en bedrift.
Så er det grunnmuren som en må jobbe opp , være solid.

Det å snart ha 1 års dag i Gruben Massasje er digg. 

Det å reflektere over alt jeg har lært på dette året, alle kunder Jeg har møtt på, alt jeg har lært meg.  Å ikke minste styrken denne tiden også har gitt meg.
Det er en frihets følelse å ikke ha noe fast å forholde seg til lenger.

GLEDER meg oppriktig til å ta fatt på ny uke med masse hyggelige opplevelser. 😘

1 kommentar

Siste innlegg