Wooow fredda igjen 🙏😁❤

Hei 😘

En nydelig morgen, mildt sagt høst vær i November, kan ikke klage måtte dette fortsette fremover.

Det å huske på hvordan vi er mot andre mennesker, det å starte dagen med gode hensikter 😘å ikke minst gjøre ditt beste, så kan det ikke bli værre, kan kun bli til det bedre. Bare det å se hva som skal til før å lykkes.  Då er veien framover tråkket opp .

Må si jeg er glad for at jeg alltid har vært meget aktiv på jobb fronten.  Er ikke den som ligger på latsiden heller.  Det betyr at helgene de raser av sted. 

Selv om helgene de kommer hurtigere, så er det et regn på at vi er blitt mer voksen, tiden går unna mens vi streber etter å LYKKES… Så kan enkelte oppgaver føles vanskelig men opplever at bare en setter et nytt lys på opplevelsen.  Så får det en ny vri med en gang.

Vi blir mer motivert til å fortsette, vi blir bare flinkere til å jobbe å utvikle seg mere.  Selv om mange kan oppleve meg som litt før Bissy til tider.  Så synes jeg det er gøy å stå på . Det å forme mitt liv som gir meg mer menig er mer vikig for meg . En at andre skal bry seg om hvordan jeg disponere tiden min.

Det er slik at en blir sett på som litt små rar når en står på mer , en det som er vanlige. 

Det å kjenne på kroppen at vi lever, kjenne livs glede å energi strømmer på . Så har en det godt, en er også et bra forbilde for de rundt meg, til å utvikle seg mere, de ser at en klarer mer enn vi faktisk aner. ❤🙏

Det skal sies jeg er en mester i å disponere tiden min rett . Sove mye når jeg kan, leve livet med menig, gi livet kjærlighet 😍 , tilføre kvalitetstid sammen med ungdommen, familie og venninner.

Det å tilbringe tid sammen er viktig, det betyr enormt mye ❤

Jeg jobber best under press, bare det å multitaske er noe vi kvinnfolk er rå på ❤👈

Skap deg en riktig nydelig Fredag 😁🙏❤

0 kommentarer

Siste innlegg