En må bli med i flokken først og fremst ❤👈

Hei 😘

Lørdag er ofte en dag en drar til byen på café å nyter, ser på folk å bruker tiden på venner, familie, å nytelse.

Livet jeg lever nå er full fokus på jobb, karriere å klatre opp i gradene i gründer jobben.

Det å promotere meg selv, det å jobbe i servitør yrket igjen.  Gir meg masse god energi til å stå på litt mer enn normalt 😘

Det gjør også at jeg møter på mange potensielle kunder i mitt eget også. Det å være synlig er viktig. 👏💯👈

Så min lørdag var først jobb i mitt eget , så i servitør jobben min, digg å være mer aktiv i et nytt miljø. Vi trenger å tvinge oss i noe annet.  Som gjør at vi får et annet perspektiv og fokus.  Merker godt på meg selv at kroppen å sinnet mitt trengt miljø forandring.

Mange sutter å jammer over at jobben er kjedelig å tung.
Må si ingen av jobbene JEG har er lett .

Gruben Massasje også servitør jobben min, er krevende.  Det som er viktig e at en trives i jobben en gjør. Så blir også jobben selv om den er tung lett å gjøre.  Fordi en trives i jobben. Ha rett fokus ❤👈

Trivsel å finne sin pass i flokken.  Er viktig, før å mestre å lykkes videre.

Det å få kunder som åpner opp til nye muligheter for meg e vidunderlig.  Det å ha fått hjulpet kunden, slik at livskvaliteten å at de kjenn at jeg har bidratt til å gjøre en større forskjell er for meg vidunderlig.

Det er musikk i mine ører, å gledelig at jeg klarer å flytte fjell.

Da jeg Gründet fram Gruben Massasje, Hadde jeg kun 1 som heiet meg opp å fram.  Som jeg våget å fortelle dette til utenom mine barn.

Da bedriften var et faktum så fikk alle vite det .
Det å se hvor mange som jeg har hjulpet i fra i fjor til nå er så gøy.

Å kunden JEG Hadde i dag , vet jeg kommer til å kan hjelpe meg mer opp å fram.  Det å utgjøre en større forskjell.  Det å være genuint interessert i jobben min, mennesket, å ønsker å hjelpe de som booker tid til meg.  Det å både høre at de sier at de skal komme snart tilbake. Fordi dette var kanon bra 👏❤💯👈betyr mye

Har allerede fått faste kunder ifra Mosjøen Også 👏👏👏👏

Når en ser hva min lørdags fra morgen til kveld har vært.  Så er det verd det . Når en kjenner kroppen stråle Også energien blomstrer.
Skal vi LYKKES må vi stråle. Skal vi gjøre en god jobb må vi også ønske å gjøre det.

Derfor så kjenn jeg så på kroppen at det å få lov til å kjenn at jeg lever.  Står litt mer på i perioder.  Så er det så avgjort verd det, når en ser hvilet resultat vi nærmer oss.  Gledelig å se helga passerer like hurtig som den kommer, å vite at jeg har bidratt til å gjøre mye bra for andre. 

Bare det gir meg enormt energi å glede til å stå på litt mer.

Ha en vidunderlig nydelig Søndag ❤

0 kommentarer

Siste innlegg