Wooow helg igjen ❤👈💸👈🤑👈😁👈

Hei 😘

Helgefølesen er herved sendt til meg å deg også.  Digg helger med masse jobb i bøtter og spann.

Servitør rollen er digg å ha i seg , det å kom jobbe med ulike gjøremål er viktig.
Digg å vite at helga passerer like hurtig som den kommer.

Det å starte helga med jobb i mitt eget, fikk mer booking i mitt eget til i morgen, digg å få slike gode meldinger…👏👏👏👏👈💯👏👈

Vi er alle tjent med at vi har gode hensikter med de mål vi setter oss.
Det jeg har planlagt til neste år, må vi få til å gjøre. Selv om noe kan bli litt kranglete, men uansett alt ordner seg for snille piker ❤👈

Ny bedrift under kontinuerlig utvikling 💯👏😘

Hvorfor har Jobb å karrieren vært så viktig for meg?

Hmm usikker på det , jeg er født inn i en gründer familie.  Der jobb å nye utfordringer alltid har vært et høyt mål . Då blir en også som opphavet sitt. Jobber å står på, å ser løsninger.

Framfor å male alt sort å ikke se løsninger på målet.

Det å realisere , oppnå noe ligger også i bunn.  Det å se bare hva Gruben Massasje har gjort, å hva mange kunder sier, at de er fornøyde 👏👏👏👏💯👈

Det betyr masse, også betyr det at jeg ser at jeg klarer å få til ting, som mange sikkert ikke hadde forventa. Det å lykkes er noe jeg oppriktig jobber mot.  Bedriften min blir 1 år i November, åh du må vite at jeg gleder meg til å kom dit å kan feire bursdagen til Gruben Massasje ❤👈

Det å få gode omtaler er en ting, det at kunder som har vært til meg, som framsnakk meg til andre er gull for meg.

《Det ser jeg nå resultater av gode omtaler ifra gode kunder. 》

Det er ikke alle som skriver på fb siden min at de er fornøyd, men de har fortalt alle de har møtt på sin vei at de er fornøyde.  Det er noe jeg oppriktig sett pris på.

Å få høre ifra kunden dette kan du 👏💯😊👈

Du er det rart jeg digger jobben min å ønsker å trekke meg 100 % ut av 2 jobber jeg har vært litt i. Det å begrense seg for å åpne opp for noe som kan å vil bli mye bedre.

Da må vi avslutte med det som ikke gir oss mer energi. 

Mange ganger er det vanskelig å avslutte… men en må gjøre det.  Det å avslutte noe er viktig, selv om en kan føle at en både sårer andre eller at en gjør ting vanskelig for andre.

Det å gå inn i høst mørke med god motivasjon, energi å stå på vilje.  Så vet jeg at nå å fremover.  Så kommer jeg til å være mye mer motivert å lettere å legge planer fremover ❤

Ha en magisk kveld ❤👈å magisk helg 💯❤😁👈

0 kommentarer

Siste innlegg