Det skaper harmoni mellom oss mennesker❤👈

Hei 😘

Dagen i dag har vært meget aktiv, gøy å få nye kunder i dag.  Bare det å se at dagen lett kan bli mer enn bra ved å ha et godt fokus.

Høsten er spesiell, det å se høstdagene, løvet på trerne har falt mer ned . Så vet vi hva som nærmer oss .

Veldig godt å være så i rute med vinter lagring av ulike hage ting , fått gjort det meste ferdig.  Bilene vinter skodd, bare litt som gjenstår.

Det å være uavhengige vise seg at en er på rett vei, en ser at bedriften hele tiden får nye kunder. Det å få nye kunder betyr enormt mye for meg.

《Meget viktig at en får mer å gjøre, vekst i bedriften min er noe jeg oppriktig ser fram til 》

Målet er å kan jobbe mer i mitt eget , utvike bedriftem til nye høyder.  En ser at på under 1 år har jeg fått utviklet meg enormt, jeg har mange kunder som er super fornøyd, som både framsnakk meg.  Det er noe som betyr enormt mye for meg. 

Bare å få flere følgere på Facebook, betyr mye for bedriften. Når jeg legger ut en konkurranse ol. Så er det mange som ser den . Nå når Gruben Massasje siden min er kommet opp til 1105 følgere.  Vi er på rett vei så klart. 

Bare det å gjøre noe annet, gjøre dagen til kundene bedre.  Så kommer de så klart tilbake.

Det å avslutte noe er viktig, en klarer ikke å være i alt .. usunne miljø må en ta seg bort i fra.
Ikke alltid like lett å avslutte usunne miljø, men det kommer til å bli kanon godt ❤

Det å hele tiden ha balanse mellom slagene , vise andre å en selv at en har full tro på at en klarer det vi har besluttet å klare.

Tror også at en må gjøre mer av det vi ser for oss.  Fordi det gir oss mer energi, til å lykkes, så kjenn at det kommer til å bli kanon godt . Å legge klutene mer på andre oppgaver, som kommer til å hjelpe meg mer opp å fram enn å være i noe som ikke løfter oss opp 😘

Et gründer liv betyr at du ikke vet hvordan veien framover blir, eneste målet er å lykkes med strevet ❤ å lære mye nyttig for oss videre på veien i livet.

Det skaper harmoni mellom oss mennesker ❤👈

2 kommentarer

Siste innlegg