Yes so tru 😁👈👈👈👉👉👉❤💯🧚‍♂️

Hei 😘

Hvor er respekten for hvordan vi er mot andre? Er det slik at jeg skal alltid ha tid? Til andre. …? Eller skal jeg bare godta?

Det å brygge opp en bedrift betyr at du ikke vet hvordan alt blir.  Det å ikke få svar i fra kunder gjør også enkelte ting vanskelig.  Det å få høre ifra mange du jobber så mye.  Du må jo være rik… hmm de skjønn i grunn veldig lite hva som er å brygge opp en bedrift.  Det tar tid, krefter pluss at det også koster mer i starten.

Da blir det kipern da “noen ” misbruker min egen tid,  det å lære seg å stenge av for slike karakterer er heller ikke lett.  Fordi en vil jo ha nok å gjøre.  Det å bruke tiden min på å vente på noen som ikke kommer.  Er kjipt, men vi lærer så lenge vi lever.

Mennesker som sier en ting å gjør det motsatte framstår for meg som negative karakterer.  Derfor så e det greit å sett en sterk å gå videre.

Har fått gitt gavekort til en loddtrekning.  Blir spennende å se hvem som vinner.  Det å promotere meg selv.  Er viktig en må hele tiden jobbe målrettet.

Mange skjønn ikke hva som ligger bak fasaden, det skal betales.  Da må jeg også jobbe å drege inn penger som bidrar til at vi har det bra.

Flere som spør meg søv du ikke, når har du fri ?

Når jeg har naturlig fri i fra mitt eget også det jeg jobber i utenom .

Har nesen lyst til å svare, jeg sover aldri skjønn ikke hvordan jeg klarer å press meg så hardt. … må nok være laget av betong forskaling stål sveising som gjør at jeg nok ikke er et menneske men ja du ser det for deg.  En Robot, i messing uten følelser det er meg utenpå, mulig jeg er slik, ser ut som en robåt, fordi jeg klarer å press meg så hardt som mange ikke heilt forstår hvordan en får det til….

Det å ha mål som jeg ønsker å realisere, det å være omringet av gode memnesker, det å være i sunne miljø Også ha det godt i livet.  Er det som avgjøre hva vi klarer å prestere .

Pluss at viljen vår er også en mentor for oss, der vi lett kan føle oss tatt ut av ting . Fordi viljen vår styres via følelser , noen har sterk vilje også noen har svak vilje. Det å gi etter er en svakhet.  Det å våge å si ifra, er en styrke.

Derfor så ser jeg alltid på mennesker med gode egenskaper, med et godt blikk.  Vi lærer i alt vi foretar oss.  Vi lærer i det vi gjør.  Det vi opplever er en følelse det å kjenn på den så merker en om mennesker er med oss eller ifra oss.

Tenk på din livskvalitet, har du nok vilje til å stå på litt mer for deg SELV.
Slutt å spør andre hvordan klarer du det . Ta å ros de for det du selv ikke klarer å realisere.  I stede for å  bruke tiden på å bare være negativt. 

En kan skjønne at folk bryr seg, men en må også se at jeg har det godt å GLEDER meg til alt jeg skal gjøre.

Skap deg en riktig god helg ❤

0 kommentarer

Siste innlegg