Skap deg ikkje 😍👈du e som du e❤

Hei 😘

Vi snakker maraton helg 😝😂😄😁 enkelte uker de bare passerer, du erindre at du har møtt på masse flotte folk, det å ha høyt tempo i perioder er kjekt.

En får virkelig trimmet seg godt, spesielt når en jobber i resturang bransjen også i mitt eget.  Pluss en til plass 😝

Det å jobb målrettet før å lykkes må vi  også gjør enkelte jobber som ikke alltid e like lett bestandig.  Det å må sortere ut etter kvart hva som en skal trykke mer energi på , kommer garantert snart til å stikke mer på overflaten. 

Det å jobb nesten døgnet rundt inni  mellom, blir tøft… men ser at jeg kan nesten ikke planlegg noe, uansett hva jeg planlegg så blir det dobbelt bookinger eller trippelt 😝💯👈

Gårdagen var veldig hyggelig, latter var på lur hele tiden.
Det å være gründer er digg.

Kjøre ut varer til kunder liker jeg veldig godt, kunde kontakt er meget viktig å veldig hyggelig ❤

Så dagen i dag blir litt roligere, får kunder i mitt eget i dag også ❤
Men blir ikke like heftig dag , det å få bestillinger på Gruben Massasje, er så kult.  Smiler faktisk nå i fra øre til øre… vil du se?

Det å klare å stå på litt mer, ha det gøy å planlegge fremtiden.  Det elsker jeg.  I går fikk jeg heldigvis tid til å besøke 2 venninner av meg 👏👏👏👏wooow, ikke værst ❤

Det å bruke tiden min rett , slik at jeg utnytter dagen godt er noe jeg er ekstremt flinke til .

Skap deg en riktig nydelig dag 😘

0 kommentarer

Siste innlegg