Yes Fredag 💯🧚‍♂️😘👈

Hei 😘

Da er det fredag å helg igjen.

Denne helga er fylt opp med masse ulike gjeremål som står for tur. Jobb er noe eget, spesielt når du har ditt eget.  Din drøm også ditt mål.

Det er høstferie før mange, merkes godt at mange har funnet veien til hytta.  Det å ha fri da andre også har det hadde vært hyggelig.  Men blir godt å påføre kontoen opprykk igjen.

Vi trenger hele tiden påfyll av unike muligheter.  Glede, energi, vennskap, penger, verdi, verdiene av å være i godt felleskap.  Også det å være viktig for mer en bare oss selv .

Det bidrar til at vi har noe å gled oss til, å starte dagen med.

I dag Så har jeg jobb i mitt eget, skal jobb i servitør rollen, Også i helse sektoren i dag.  Det å kjøre ut varer til kunder er også på agendaen.  Mye ulike jobber men godt å ha mye å gjøre.

Mange som lurer på at du får tid til alt , det å ha nok penger til å betale utgiftene. Det e de som også formiddler for oss hvor meget vi må stå på.  Jeg er alene mamma med hus å alt som skal til.  Mange som ikke helt forstår hvordan en greier å stå på å få hjulene til å gå rundt, en må bare bestemme seg så går alt .

Har ikke en pappa som pakker ræva mi full av penger.  Takknemlig for det, før godt å klare å stå på mine egne ben. 🤑💸💰💯😘

Høst fargene er magisk, været e meldt mye bedre.  Å kan få en slik flott helg.  Betyr veldig mye. Det gir meg mye glede, energi til å stå på litt mer.  Det å vite at jeg er på rett vei. Er genialt.

Derfor aldri gi opp, aldri si dette klarer du aldri.  Klart du fikser det du vil .
Vi må hele tiden huske på å tilføre oss livs kvalitet.  Gleder i livet som gjør at vi har noe å se fram i mot.

Det å lykkes på veien, så får vi nettopp et ekstra gir til å stå på litt mer.

Ha en fin dag 🍁🍀🍂🍃😘

0 kommentarer

Siste innlegg