Dagens refleksjon , oh yes

Hei !

 

Deilig å kjenn at kroppen har fått sovet godt, en er nesten helt uthvilt også er det godt å kjenn hva søvn gjør med oss . Uten nok søvn i flere dager så er kroppen ikke seg selv , vi sliter også har vi det tungt . Kommer det ytterlige påkjenning oppå toppen så sliter vi selv om vi er proffe , vi er adelige eller som jeg født inn i en grunder familie. Så sliter jeg like mye som de med kongeblodet i seg , så ja må si jeg er takknemlig for at jeg fikk sovet så godt å bare ladet meg helt opp . En er nesten som et lite barn da en legger seg før kl 20.00 på kvelden men so what ? vi må bare være flinkere til å ta oss mer i akt , gi oss mer egen pleie også se oss selv hva som er best for oss selv .

 

Ofte så tenker vi ikke hva som er våre kvaliteter , egenskaper også hva vi har som er det vi interesser oss før , da i tanke på jobb også karriere  , så er det viktig for oss at vi fokuserer på de ferdigheter som bidrar til at vi kan utvikle oss mer , også klare å nå de mål som vi også setter oss. 

Det er ikke alltid like lett å vite om de egenskaper som våre foreldre ofte så på som negativt , de kan en faktisk bruke som gode egenskaper ,  vel og merke at vi bruker de rett. Er vi sta, kan dette brukes til å jobbe iherdig å det ligger i det at en gir ikke opp så lett, det å se på de verdiene som også bor i oss hva kan vi utvikle så bruker jeg å modne med de ider som jeg kommer på i eller at en idee bare plutselig kommer til meg det skjer også ofte. Det å være kreativ sjerl som jeg er , så kommer ofte ideer opp men jeg skyver de ikke unna å sier at de kan aldri bli til noe, jeg er heller en slik karakter at jeg skriver de ned også henter jeg det opp , en må føle på om ting blir rett også.

Det å avslutte noen kapittel i livet , er også bare sunt en får renset energi også får en det mye bedre med seg selv , alt ordner seg for snille piker sies det , å en må heller aldri fortvile fordi at ting oppstår er ofte en grunn. Det er bare da en har det som verst at det river aller mest , da en får ting på avstand så får kroppen også sinnet mer ro til å balansere seg i det en er ment til å skal være i .

 

Jeg har jobbet sykt mye over en lengre periode , jeg kjenner ikke alltid etter om jeg er sliten eller slik jeg bare peis på , jeg klarer å jobbe masse i gode omgivelser ,men så snart jeg opplever energi som er dårlig så er det snart at jeg kjenner at det blir tyngre å stå i situasjoner som en helst ikke vil være i. Det å ha vært litt låst i det , å holdt ut er noe vi alle gjør , ofte må det skje en ting som utløser at vi får nok å begre renner over. Det er nettopp slik for oss alle , vi holder ut i det uendelige , men som jeg har skrevet før en dag må en se framover , gjøre grep for seg selv også finne en ny sti å jobbe ut noe annet. Det som er da vi er lykkelig , å det vi fokuserer på så kommer det vi også skal ha til oss naturlig . Vi må hele tiden ha trua på at universet det ordner opp for oss, bare du og jeg sender ut det riktige signalet på hva vi vil ha. Det å løsrive oss å gå videre er modig gjort også viser vi omverden det er ikke alt vi heller godtar av ulike ting.

Det å avslutte noe med verdighet er ikke alltid like lett, men det er så klart viktig en må ikke vise de at en er like , det en skal vise de er at vi er ett hakk høyere en de . Da har vi vist de at vi sitter på mer kompetanse , mer visdom , mer guds , mer stolthet også mer å være stolt over fordi da en avslutter noe med en verdighet så får de smake en medisin som de ikke var forberedt på , så da svir det litt mer samtidig så kan det også hende de har det mye verre en jeg hadde det. Da må de selv ta grep , nytter ikke hva en sier til andre som sliter om de selv ikke gjør noe med det. En kan tru at det å gå til en psykolog det ordner alt for oss …hmmm Seriøst ? Tror du virkelig på det ? Noen lever på en drøm at de tror bare jeg kommer meg til den psykologen så fikser alt seg , bare jeg får det så fikser alt seg … Da en er til en hobby psykolog eller til en vanlig som koster både skjora også mer til ,  så må du også selv jobbe med det du sliter med , de stiller bare spørsmål også kan du velge fritt hva du vil si. Er det den faste løgnen som du sier til de andre og deg selv da du prater deg ned ? Eller er det den sanne historien ? Dette er så klart ditt eget valg som alt annet i livet vårt. Så da vi lever et liv da vi enten utsetter alt så er det nettopp slik vi også vil leve livet vårt vi utsetter , og utsetter helt til ting ikke er bra nok . Det er også mer normalen da også er det de som skal framstå som de flinke også er det mislykket helt innvendig men utad så ser alle en lykkelig familie. De smilene som smile er ikke alltid ekte selv om fake smil helbreder også er effekt så er det ikke alltid de er rett å da. De ikke er redd men bare ment som en kamuflering så sliter en i det indre . Ting og gjenstander betyr ingen ting , det er mennesker bak gjenstandene som betyr mest . Det er de som gir oss energi også livsglede – Husk alltid på det !

Skap deg en magisk dag – Gi omsorg til noen du ikke har vært så snill med , eller du vet de trenger det – Kjærlighet er noe alle trenger !

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg