Våge å ta hårete valg , vær modig oh yes – we rock

Hei !

 

Endelig mandag, ny uke som jeg skal utnytte meget godt. Da en har gode planer , ser for seg hva en skal gjøre så har en bedre utbytte av det en å se seg tilbake hele tiden .

Gleder meg så til framover , vet ikke helt hva jeg gleder meg så til , men jeg gleder meg . Det å kjenne at kroppen den har det godt å gleder seg til nye mål også nye veier. Det å hele tiden være ærlig over for seg selv også andre for hva en står for er veldig kjekt , vi taper ikke noe på det vi vinner heller mer en vi faktisk forstår.

Bare det å ta en beslutning  er ikke alltid for alle like lett, men jeg har blitt flinkere med årene å våge å ta valg som ikke alltid er like lett å ta. Fordi da en var yngre våget en ikke å  si ifra som en gjør i dag, det en ikke liker eller det en ikke synes er bra. Det en ikke får forandret da må en heller enten godta at tingene er slik de er , enten så må en selv ta grep . Fordi det er vår egen helse det til tross går utover om en ikke har det bra. Det å være i tidelig 40 årene så har en enda lenge igjen av yrkeslivet derfor er det også så viktig for meg at jeg å de rundt meg har det bra, det å ikke ha det godt i seg selv , bidrar kun til at en sliter mer en nødvendig . Det som er hverdags bekymringer som om en har nok penger ol det tenker jeg ikke på, som den største bekymringen , men det å mistrives er heller større format en små bagateller . Det å se fram til mye godt i livet er noe både du også bør gjøre.

Avslutte alt en ikke vil , gå videre med et smil å en glede fordi det er nettopp det en skal gjøre, en skal være stolt over at en våget å ta de valg en har gjort, en skal være stolt over at en våger mer en mange andre nettopp fordi at de fleste hadde bare bete det i seg å lagret alt inne i seg å trodd at det skal være slik … også blir deres helse til slutt fallerende da de minst venter det.

Dette er faktisk veldig viktig å fokusere på for god helse kommer også av miljø også hvordan vi har det sosialt på jobb også privat .

 

Ved at en hele tiden fokuserer på det en vil gjøre, noe med å det en vil lære mer av, så må en av og til bare ta litt andre valg , som jeg har gjort å gledelig er det å se at framover nå kommer det til å bli veldig godt framover.

Hva er det vi kan utvikle oss mer i ? Hva er det vi kan jobbe med som bidrar til økt glede ? Vi må noen ganger bare føle oss fram , men vi kan også tiltrekke oss det vi skal ha også det som er ment for oss.

Derfor er det så viktig at vi kjapt kommer oss på det nivået som vi bør være i , som gjør at vi har det godt både mentalt også psykisk , en må være i balanse helt å da tiltrekkes vi av det vi skal , det å se fremover nå skal bli en rein glede .

Det å heldigvis ha mitt eget å jobbe i , så ser jeg at jeg har mye muligheter som jeg kan jobbe ut som kommer til å gi meg mer inntekter en jeg har tenkt over før . Det å ikke ha den gode tiden som skal til for å jobbe ut , så har jeg så klart nå bedre tid , en før så fikk heldigvis gode tilbakemelding i går i forhold til 2 jobber , så jeg har mye spennende i vente , så denne uka skal jeg også jobbe målbevisst framover slik at jeg finner mer som kan være av interesse også gir oss perfekt avkastning. 

Det å være helt avslappet å ha trua på at ting løser seg er også et viktig moment , uansett hva det er som er eller var problemet så må en se lyst på framover en må være takknemlig for at ting skjedde ellers så hadde en gått å sullet der enda … Så en trenger oppriktig å se nye høyder også lære av det en har opplevd. En trekker ut erfaring i fra alt en er i , en kunde sa til meg i dag det er så hyggelig og koselig å være her til deg. Slike ord betyr meget for meg , det vite at en gjør en god jobb , det å vite at det er noen der ute som trenger meg så er det godt . Vi er alle viktig for omverden men vi er nøtt til å fokusere selv på hva er mitt mål i livet ,   hva vil jeg realisere . Hva ønsker jeg å oppnå med å jobbe her ? Eller hva vil jeg lære ?

Jeg hadde kunnet formulert flere spørsmål men det er ikke viktig, det som er viktig er at en løsrive seg i fra usunt miljø slik at en er åpen for å ta i mot bedre tider . Det å bli ferdig med noe før en starter opp med noe annet er også viktig .

Fordi gjør vi ikke det , så har vi det etter oss i det nye vi starter opp med , så alltid frigjør det for all negativ grums før du skaper nye relasjoner uansett. 

Derfor så ser jeg så fram til Oktober å kom oss godt  i gang med denne mnd som skal gi oss mer gode opplevelser som vi skal lære også utvikle oss mer i . Det å kjenne på denne gode energien at jeg bare gleder meg til å daffe , gleder meg til å kle på meg bohem drakten også finne skrive gleden opp igjen , bloggen min er blitt en plass jeg formidler det jeg har på hjerte , det jeg opplever men jeg kamuflerer selvfølgelig så de som ikke har snakket med meg , vet ikke hva jeg ofte skriver om . Det er også ment som at du også kan kjenne deg igjen å føle at dine opplevelser ikke er dumme , å mange sitter hjemme å føler at de ikke er verd noe fordi de får en dårlig kommentar eller noen prater nedlatende om de til sjefen eller andre, kun for å være vonde . Det at slike ting skjer er ikke greit , men vi må bare være flinkere til å støtte de vi ser som sliter også være raus med andre .

Kan ikke si denne setningen for meget, vær snill mot andre – Gi de mer kjærlighet si fine ord også gode handlinger fordi det er så avgjort dine handlinger som viser hvilket menneske du også er utenpå. 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg