De går i grava før meg!

Hei 😘

Enkelte ganger så kan vi virkelig lure på hva enkelt mennesker har i seg ?

Uansett hvilen sektor en ser , om det er offentlig sektor eller stat.

Så er det alltid mennesker bakom  rollen de har , Også klærne som identifiserer makt/ maktmisbruk.

Det som gjør meg mest forundret hvorfor finnes slike pakk i alle jobber rundt om kring?

Som får lov til å være så jævlig arrogant, ekkel ja meir enn det…?

Vi alle som opplever slike ting vi må si ifra mer . Ikke alltid godta at de som har jobbet der makt misbruk er i overflod dessverre.

Om vi jobbe under dårlig ledelse/ eller dårlig flyt i hvordan mennesker oppfører seg mot andre.

Det irriterer meg mer en du faktisk aner.  Arrogante mennesker er søppel for meg, de er slike karakterer som skal framstå som profesjonell…. hmm hvor er fagkunnskapen henne å sist med ikke minst, å vise respekt for andre mennesker. Jeg bare undrer!

Det å se at samfunnet som vi lever i uansett hvilen jobb, så må en hele tiden pelle ut mennesker som ikke passer inn.  Hvorfor skal de få lov til å herje å ødelegge for andre?

Må si dessverre så ser jeg nesten at en ikke kan stole på enkelte.  Det å spenne ben på andre provoserer meg enda mer . Det å kjenn at mennesker går å leter etter å finne feil… De kommer selv til å gå i grava før meg.  Det som de klarer å ødelegge.  Så er det min glede ved å ønske å fortsette i gamen.

Ser at jeg har et sykt stort potensial, for å LYKKES med mine mål mine drømma, det eneste jeg må bare gjøre er å lukke en ny dør eller 2 om ikke så lenge…. Skal vi LYKKES må vi også ha det godt.

Vi kan ikke være sammen med stink bomber… som forgiftet samfunnet.  En lærer ikke , jeg blir ikke bedre i det samfunnet , jeg blir faktisk værre. 

Vi prestere ikke i dårlige relasjoner.   det å være en ræv sleiker det er jeg aldeles ikke. Det å smiske oss opp i gradene, noen gjør det for å oppnå Max suksess.  Noe som lett faller fra om vi ikke ivaretar det sterkt nok .

Det vi ikke jobber for selv, det drar like fort… derfor konkluderer jeg alltid med å gjøre et godt grunnarbeid i de prosessene  vi ønsker å utvikle. Å ikke minste være i lenge.
Det å drive skittent spill, betyr til slutt du skyt deg selv i leggen.

2 kommentarer

Siste innlegg