Gode hensikter 👉❤👈🍃🍁🍀🍂

Hei 😘

Tenk at vi er påbegynt siste uka i september, uka er allerde ganske full stappa.  Med ulike gjøremål.

Det å jobb selvstendig, være min egen sjef betyr også at det så klart blir uker med litt mer jobb en vanlig.

Det å jobbe seg opp en god buffer e veldig godt, selv om en kan føle at ting går tregt… Så gjør det i grunn ikke det .💰💰💰

Denne uka, har jeg satt flere kule aktiviteter på dags planen.  Ungdommen er alltid i fokus, selv om jeg kjører en hard jobb stil så har jeg alltid tid til de. Det er nesten verre med de … De har dårligere tid enn jeg,   men det er slik livet er. Det setter oss på timeplanen at jeg må forme mitt eget liv i den forstand at jeg ikke gjør meg totalt avhengig av mine barn for å kunne gjøre ulike ting. 💸🙏😇💃🧘‍♀️🎉👉❤👈

Så denne uken, så blir det godt variert, med jobb i mitt eget også på No 3 også i helse sektoren.  Godt å få solgt mer produkter, det å kjenn på den gode følelsen.  Når du lykkes…. Den er veldig god å føle på.💃

Gode venninner er også satt på time planen. Viktig at en lever å har sunne verdier.  Ikke bare lever for å leve.  Men har det godt sosialt på alle plan.

Har meldt meg å ungdommen på foredrag denne uken, anng økonomi.  Gleder meg enormt. 💰💰💰

Samtidig så skal jeg å en venninne på et annet foredrag.  Denne uka, så då får jeg både flott tid med henne også får vi begge utbytte av et flott foredrag.  Så i morgen får jeg besøk av en annen venninne, digg å kan utveksle tid å ha gode relasjoner mellom oss mennesker. 👉❤👈

Bruker jeg ikke min tid på gode venner, hvorfor skal de bruke tiden sin på meg? 👌

Derfor er jeg snar med å booke tid til gode venner, det å gi vår tid til andre betyr at vi skaper et godt bånd overfør kvarandre. 👠👢

Ikke alltid vi har god tid, men innholdet i tiden vår som er avgjørende om vi bruker tiden vår rett.❤🙏😇

Selv om en må jobbe , kjenn at det hadde vært godt å hatt fri…Så vet en alltid prisen fri betyr.

Mindre lønn å mindre kunder i mitt eget.  Derfor må jeg stå på  , selv om det garantert Hadde vært nydelig med en fri dag.  💰

Jeg ser meg i min far, da jeg var på mine barns alder. Han jobbet sykt mye da jeg var barn… noe jeg har kopiert etter han, både mamma og pappa har formet meg til en faiter .
  👉 👨‍👩‍👧👈

En som aldri gi opp.
Derfor så er det så gøy å se at bedriften min , å jeg ved siden av.  Har det helt topp. 🧘‍♀️💰💯💯

Det å hente opp servitør rollen min også.  Har vært utrolig gøy.. Det bidrar til at jeg øker mestrings følelsen.  Ved å se at jeg i en alder av 42 år leverer like bra om ikke bedre enn mange av mine kollegaer i  tempo Også kommer alt annet som tar litt tid å huske.  Det handler om å finne sin plass i flokken, vi må først og fremst bli trygg å kjenne på mestrings følelsen.  Så kommer alt annet. Det ligger der så klart 😘

Det å være moden å ikke bare se seg selv…. Viktig at en fokuserer på andre, ved å gi ros også ta like godt i mot ros. ❤

Må si jeg er utrolig takknemlig, håper du også får en flott uke, kos deg masse i høst været å nyte siste dagene i september. 🍁🍀🍂🍃

2 kommentarer
    1. Legg merke til at bildet med teksten “Jeg giver hva jeg ønsker og modtage” er motsigende. Du gir ingenting om du ønsker det samme tilbake. Det å gi gjør du først når du ikke ønsker noe tilbake. Det kalles uselvisk kjærlighet. Det nærmeste vi kommer er en mors kjærlighet til sine barn, at man gir dem mat og klær og kjærlighet.
      Men jeg skjønner jo poenget:) Vi ønsker oss kjærlighet og gir kjærlighet, vi ønsker oss venner og tilbyr vennskap, etc. Da er vi mer inne på den gylne regel etter min mening. “Gjør mot andre som du vil dem skal gjøre mot deg”. Vi har også; “Det du sår skal du høste”, og den engelske varianten; “What goes around, comes around”, på godt og vondt…
      Ha en fin dag:)

Siste innlegg