Yes så digg ❤🙏😇

Hei 😘

Da er arbeids helga over å en kan klappe seg på skuldra å si du har vært meget dyktig .

Først jobb i mitt eget.
Så på Nr 3 å servere
Så i helse sektoren.

Det å kan variere mellom ulike roller betyr bare at en ikke er så snever synt.

Mennesker som kun er i det som lett blir tradisjonelt at alt går på autopilot.   Da bør vi våkne opp.  Fordi da alt bare gjøres uten helt at hodet har vært med . Da begynn det å bli veldig skummelt. 

Vi må ta å bryte noen mønster.  Ikke fordi at en jobb feil.  Det er fordi vi må ha det rette fokuset.

Vi må være på med andre ord gjør vi ting uten at vi har registrert hva vi gjør.  Så går ting på autopilot.

Derfor bryter jeg ofre mønster fordi en ikke skal skli inn i faste rutiner som en bør unngå.  Da mener jeg faste mønster som er uheldige.

Det å kjøre alltid den samme ruta, det å alltid spise den samme maten , det å alltid gjøre det som er trygdt.  Så er vi på autopilot.

Faste rutiner er vel å bra men ikke på alle gjøremål.  Vi kan faktisk ødelegg oss selv ved å låse oss helt fast.

Ofte så kan en høre om en spør noen blir du med å spis middag ute ? Nei vi bruk å ha fisk i dag 😝 å skal spis kl 14 00 hjemme 🙏😇

Det er vel å bra å ha rutiner men vi må ikke la rutiner låse oss fast for å leve.

Jeg takker også nei til spørsmål om å dra ut å spise i blandt.  Sier jeg nei hele tiden om folk spør meg.  Da kan jeg heller ikke forvent å få flere spørsmål ifra omverden heller.

Derfor lever jeg sterkere fordi om morgendagen ikke kjem så har mine nærmeste mange minner om meg.  I stede for å sitte å bare huske å erindre at jeg bare satt hjemme ved kjøkkenbordet å drakk min faste kaffe.

Pratet med min venninne akkurat nettopp i min ynglings stol, neida du har ingen spesifikk favoritt stol .lik variasjon veldig godt.

Muligens derfor jeg e singel også 😝🙏😇 neida jeg er bare opptatt til den rette dukker opp .

Før øvrig det er alt for mange gode valg i mannfolk verden.  Så valg er ikke lett gitt 🙏😇

Derfor så konkluderer jeg med at målet mitt med denne bloggen er at du å jeg blir mer uten for konforsonen vår.

Gjør ting litt sporadisk, bryt mønster oftere.  Da trenes du også mer opp til å se ting tidligere.

Si du at du ser noe som ikkje æ ser ?

Ja faktisk du trener opp intuisjon din ved å være mer årvåken.

Intuisjon  = magefølelse

Ta å bruk dagen din godt, gi litt mer av deg selv til andre.

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg