Alltid viktig med gode råvarer.

Hei 😘

Det å ha noe jobb å gjøre absolutt alle dager.  Bare det at en ikke helt vet hvordan å hvor mye en har i perioder.  Blir også en livsstil.

Selv om ďenne uka ble i overkant mye gjøremål.  Føl jeg at uka har gitt meg en utrolig fin start.  En puff et steg nærmere målet mitt. 
Hele tiden få nye kunder å gamle kunder vil tilbake.  Det bekrefter at jobben en gjør er innafør.

Må si mandag som alltid er en fin dag   , ble fort historie . Bare det å ha mye ting som en skal gjøre så er det alltid vanskelig å avtale tid i forkant.  Dette pga av at en ofre får kunder som helst burde ha vært til meg i går eller enda lengre siden.

Det å ha kunder som kommer igjen , å bekrefter at jobben en gjør er innafør.  Gir de den behandlingen som de treng slik at deres kvardag blir bedre det gjør så mye med meg. 
Takknemlig 🙏😇

 

Når en er Gründer å hele tiden må stå på, jobb målrettet hele tiden være på å nesten aldri ha helt fri . Så gir det meg enormt å se at en LYKKES.

På flere nivåer en må hele tiden huske på at hvordan vi er , er også slik andre er mot oss.

Det å ha en stige å forholde seg til, at en hele tiden jobber effektiv for å kom seg mer opp , betyr også at en har gode hensikter med våre mål.

Hvorfor møter vi mennesker som en ikke har hatt kontakt med på mange år? Å plutselig har en relasjon.  Livet er merkelig på en måte.  Vi må lære oss å tilføre mest mulig kunnskap om  hva som gir oss mer energi til å LYKKES. 

Alltid gode råvarer er essensen til suksess.  Det å ha trua på seg selv betyr at en e trygg i seg selv.  Vi opplever at vi tåler mer Også stråler vi ut en god energi.

Viktig å ha i vårt fokus at vær ekte å lev livet på en god måte.

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig ❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg