Livet er som en film….

Hei 😘

Deilig å våkne opp til en dag som ikke er helt planlagt.  Hva en skal å må gjøre.

Noen dager er det, greit å bare ladde opp å nyte å late seg litt.

Været er ikke noe sommer vær , regn som laver ned.  Men vi har det flott inne når det regner .

Det å roe ned litt er viktig, en må tilføre kroppen nok energi til å takle mye å gjør.  Så en ikke kollapser helt.

Det er enten full fart eller helt rolig men denne uka ble utrolig varierte å mye jobb . Derfor må en alltid trekke seg litt tilbake å tilføre mer næring av kvalitets tid som bidrar til å øke lysten på å stå på mer 😘

Selv om en kan føle at uka kommer også går den like fort, betyr ďenne uka en mulig vendepunkt for meg.

Ser at ved at en aldri gir opp, så tilfører en hele tiden nye utfordringer og muligheter.  Det å bygge opp til å lykkes gjør en kun ved å stå på å aldri gi opp.

En kan føle at livet et tilfeldig, hvorfor har en ikke mer kontakt med noen som en har brukt mye tid sammen med.  Hvorfor får en plutselig kontakt med nye mennesker som en aldri har hatt så nært bånd med.

Livet er som en film vi bestemmer oss før om slutten på filmen skal gi oss mer innhold.

Starten i  livet er ofre helt tilfeldig hvordan livet blir . Eller er det da ? Mulig vi skal oppleve det vi har opplevd.  For å stå sterkere i livet.  Merker nå at jeg er mere moden. 

Det å selge seg inn dit en vil betyr  at en har en økt styrken enn før.  En er ikke lenger redd for å få avslag, ved å være trygg i sitt eget det vises veldig godt.  Godt å kjenn at veien framover blir mer å mer spennende.

Genialt at fra November til August så har jeg hatt kunder kvar uke.  Denne uka fikk jeg bare nye kunder.  Som har hørt om meg via andre som har vært her . Det å høre at alle ønsket å booke ny time til meg gleder meg enormt 🤩👏😘👏👌😇🙏

Vi blir litt tullete når en driver sitt eget.  En vil hele tiden øke omsetningen.  Få tilført mer å gjøre men en skal være så takknemlig 😘

Livet smiler til meg å mine, vi er i en form der vi er produktiv , aktiv og ser muliheten.

Det å se at ungene de har kopiert gode egenskaper er noe jeg ser er så fint . Det å ikke være kiip å gjerrig er en god egenskap. 

Godt å se at ungene de deler med det de har jeg har med andre ord oppdratt de rett 😘

Det å balansere alt jeg gjør for tiden, med ting som løfter meg opp må jeg hele tiden være i noe som gjør godt å har gode hensikter.

Det å tilbringe mye av tiden min på jobb , så er fritiden min meget viktige hvordan jeg disponerer å hvem en henger sammen med 😘

Vi må hele tiden værne oss selv 🙏😇

Skap deg en magisk dag, hent opp gleden ved å være frisk, få til å hjelpe en selv, sett pris på gode vennskap, sett pris på at en har det så godt i livet ❤🙏😇

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg