Mandag 😇🙏❤

Hei 😘

Endelig Mandag 👏😉🙏😘

Ukedagene går unna like fort som helgene.

Bare det å ha nok å gjøre så får helga ben å gå på.  Synes en har fått laddet godt.  Gjort mye av det en selv har som ønske.

Det å ikke la seg lede av andre.  Så må vi la oss selv bestemme farten og se hva som skal drive oss videre 😉

Livet  gir oss mange erfaringer.  Som vi lære hva som betyr mye å hva som betyr mindre.

Det som en merke godt er at livet vårt det påvirkes av det vi fokuserer på. Derfor må vi lytte til hva en vil Også gi oss SELV .

Det som gir oss selv vekst å tilføre oss mer kunnskap i det vi ønsker å utvikle oss mer i .

Merkelig at vi plutselig møte mennesker som en brukte å tilbringe tiden med da en var yngre.  Det er litt spesielt at det er nesten som vi prater sammen som vi gjorde før i tiden.

Livet vårt kommer hele tiden med nye utfordringer og muligheter.  En må aldri si nei til en ny mulighet.  Fordi en er her på jorden for å lære.  Utvikle oss å tilegne oss mer kunnskap.

Da en merker at kroppen vår trenger mer påfyll.  Av kunnskap eller bare trenger forandring.  Så må vi tilføre kroppen det vi skal gjøre.

Jeg har vært så heldig å få jobb med det jeg alltid har likt å jobb med . Det å bygge opp en bedrift er noe jeg oppriktig gleder meg til å se hvor langt en klarer å få det til i år .

Hele tiden så lærer jeg masse.  Som kommer til å gi meg mye lærdom til utvikling av både meg selv å bedriften.

Det å jobb målrettet å ta seg ekstra jobb er ofte en nødvendighet i starten av Gründer livet. 

Det å tilføre meg mer ekstra inntekt er nødvendig.  Fordi det å bygge opp en bedrift betyr det første året mye jobb å lite inntekt.
Det å se at en hele tiden utvikler seg så når jeg dit jeg vil.

Jeg er en sta fan som aldri gir opp det å se at alt jeg har tilført bedriften i  år å i fjor er så godt.  Det å ha fått enda flere planer.  Som jeg ikke Hadde i starten betyr at jeg utvikler bedriften etter modnings prosessen i bedriften.

Det er ikke alltid like lett å planlegg ihjel alt i forkant hvordan vil det bli osv.

Bare det å ikke vite hvordan det har gått med skatten min i år er Også nytt at jeg ikke får vite det før senest i oktober.

Det å ikke vite gjør at vi lett kan ta sorger på forskudd , så bare da BMW en min var på verksted så når en ikke får svar i fra de så tror man med en gang at alt ikke er bra .

Hvorfor det er slik vet jeg ikke . Det jeg tror er at jeg har en nedarvet minne om at når ting ikke er i orden da det skal så er det ødelagt eller så er prisen forhøyet. 

Dette må jeg bli flinkere til å se bort i fra . Fordi alt vi bekymrer oss for er ofte grunnløs bekymring.

Det som er selv om vi alle mennesker framstår som velykket så har alle sammen ting de frykter for.  Som de må overvinne.  Ikke alltid like lett å se det mellom mennesker. 
Det som er viktig er at vi lever et liv der vi er oss selv.  Tørr være oss selv å har det godt med oss selv.

Da tiltrekke vi oss de mennesker som vi skal ha i våre liv .

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig 🙏😇❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad .

0 kommentarer

Siste innlegg