Utfordre seg selv 👏👌🙂🙏😇

Hei 😘

Deilig å våkne opp til en ny flott dag, som åpner opp til nye utfordringer.

Ofte så kan en undre seg over hvorfor ulike ting skje i vårt liv. 

Noen ganger er det bare fordi vi skal oppleve det. 
Noen ganger så kan nye opplevelser oppleves spennende.

En kan lett fall for en fristelse til å bli mere kjent med det som skjer. De opplevelsene som ikke alltid en vet grunnen til kontakt.

En opplever at dette året har kommet med mye forandringer. 

Det å vil mer enn før . Merker godt at Gruben Massasje kommer til å tilføre mer næring.  Mere kunder bare en jobber mer opp . Utrolig glad for at jeg våget å satse.

Hadde jeg sittet fast i det gamle så hadde jeg heller ikke fått erfart det jeg erfarer ved å bygge opp en bedrift.  Det er ikke gjort på en to tre en må bare stå på.  Å hele tiden huske på at jobben en gjør.  Det betyr at en får mer jobb ettersom en blir mer kjent 👌👏😃

Det er lett å føle at Gründere er selvopptatte mennesker som hele tiden må promotere seg selv.

En må promotere bedriften å det en driver med.  Om en skal lykkes å nå ut til flere kunder.  En LYKKES aldri om en ikke våger å få nei …. En god selger overser det å heller jobb videre 👌👏

Har hatt hele tiden salgs jobber . Nå har jeg bestemt meg for å ta inn mer nye produkter i Gruben Massasje.  Bare det å utvikle bedriften min ved å tilføre mer oljer som er god for oss på så mange ulike måter.  Det kommer til å tilføre kundene så fornøyd.

Det innebære at jeg starter opp med å bli forhandler i en ny salgs jobb. En må hele tiden huske på å aldri stopp opp med å vil lære å utvikle seg.

Har liksom aldri helt skjønt greia med å stå på stede hvil med å være så jævlig kjedelig å aldri vil utfordre seg selv.

Hvorfor er det alltid de som alltid jobber trofast på en plass hele livet?

Må si jeg blir ikke imponert over at enkelte ikke utfordre seg selv mer .

Det burde være et krav uansett hvor du jobb at du kun får jobb der i max 5 år .

Hvorfor det ?

Pga at de som jobber alt for lenge på en bedrift uansett hvor, tilegner seg lite i livet av erfaringer . De vegrer seg for forandring, de utsette andre mennesker for negative situasjoner.

Pga av at de har vært før lenge i bedriften. 

Jeg våger meg å si det er usunt for de å være i det samme hele livet.  Du utvikler deg ikke, du får dessverre et feil inntrykk av jobben å du blir aldri helt fornøyd heller.  Fordi en har et eie forhold til bedriften en jobb i uansett om den er privat eller kommunalt.
Det synes meget godt på oss som ikke har noe engasjement.  Men er innom en STAKKARS stund å jobb så synes det så avgjort hvem som burde ha blitt flyttet til andre plasser .. En skulle ha ønsket at dette ble innført men dessverre det er bare å drømme om …

Derfor så ønsker jeg å påvirke samfunnet rundt meg.  Til å kopiere meg litt .

Kanskje ikke helt fordi tror mange ikke helt våger å kjøre den harde linja med masse jobb å aldri helt vite framover.. aldri vite om de har nok inntekt … Men målet er å nå målet .

Det er faktisk på slike grunnlag en lærer mer enn å få alt servert på sølvfat.

Det er behagelig å være mer frigjort å  uredd for å lykkes videre i livet. 

Mulig ved at en gjør det en kjenn for at en også øker nye utfordringer og muligheter som både inspirerende.

Jeg merker så godt når jeg må endre litt kurs, trenger annen påfyll.  Så aldri galt å jobbe i ulike roller.  Det å være mer flinke til lytte til hva en vil så oppnår du mer i livet en å bare stå på stede hvil.

Når en merker seg energi løs , å kroppen sier stopp.  Da må du tilføre kroppen livsglede, påfyll av nye utfordringer 👏👌😉

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg