En så god følelse Næmlig !

 

Hei !

 

Det å  få en ny kunde er hele tiden som å gå opp til ny eksamen , deilig at en står med glans da en får en utfordring som en ønsker å kunne knekke .

 

En kunde jeg hadde denne uken sa til meg , det må nå være tungt å jobbe med massasje , måtte svare til kunde jeg kalle henne Marie , at jeg likte å knekke koder der jeg fikk løst det problemet som kunden kom hit for , da ble jobben ikke tung men den blir så gøy også gir det meg enda mer igjen da en lykkes.

 

Gledelig å knekke nye koder , i dag fikk jeg en ny utfordring en kunde som har vært masse til fysioterapeut , det er så gøy da de kommer til meg , også jeg får hjelpe kunden , jeg kaller henne Frida , har hatt problem lenge også har informere Frida meg at hun hadde veldig sterke smerter i hele kroppen , jeg har bare med å undersøke Frida slik at jeg vet hvor jeg skal starte.

Ved at jeg trykker på ulike områder så sier Frida at dette gjør vondt , da jeg masserer videre også gjør slik at Frida får økt blod sirkulasjon vi varmer litt opp, så når jeg er fedding med behandlingen som varte i 1 time , så har hun ingen smerter også sier hun under behandlings du er kjempe flink , det å klare å hjeple Frida slik at Frida får en bedre livskvalitet er noe som for meg er veldig hyggelig .

Dette viste seg at mye av problemene var muskulært , da en klarte å få løst så mye på så kort tid, måtte Si til Frida du blir å kjenne at du får det mye bedre, men det kan hende du bør kom igjen for å få løst litt mer.

Bare det å klare å hjelpe gjør at jeg selv ser at min jobb er så gøy , den gir meg så mye tilbake at det er ingen som aner.

 

 

Bare det å bruke de rette grepene de rette midlene så får en til å løse et problem , ingen problem er for små eller store til at de kan løses.

 

 

 

Det skal så lite til før at en kan skape en helt ny dag, en ny mulighet ofte så lurer en på om det er mange som bare sitter på laurbærbladene å venter til det magiske øyeblikket , fordi det er alltid en frykt ved å ta en ny sjanse som kan bringe oss et hakk høyere . Det å ikke vil er en ting men det er når vi selv vil også våger vi ikke fordi vi er redde for å mislykkes at vi stopper opp.

 

Det å være redd for å gjøre noe annet er vel ikke det verste som kan skje er det ? Det at  en selv skaper dagen som en oppriktig ønsker den skal være.

Det at jeg både jobber i helse sektoren også har jeg mitt eget er også før at jeg skal ha det som en buffer , at jeg har noe jeg vet som kommer inn , det at jeg markedsfører meg så bidrar det også til at jeg kan etter hvert minimere jobben i kommunen  etter en tid, det som også er trygd nå at en har litt i bakhanden .

Jeg har så lyst til å utvikle litt mer innen for Gruben Massasje ved at jeg tilfører mer som jeg kan selge ut , det er litt spennende å jobbe med det . Fordi det gjør også at jeg henter opp den kreative delen ved meg, jeg elsker å bruke hele meg ved at jeg klekker ut nye ideer som ikke bare omhandler jobb men bare det å skape det koselig her hjemme .

 

Jeg er en kreativ sjel som alltid ser noe spennende i et eller annet skrot som andre bare ønsker å kaste, jeg ser snart hva jeg kan utnytte de resurrsene til , så alltid gøy å kan reskape noe .

 

Det som skjer da en jobber ut en ny ide eller det å skape en ny ting som en skal utvikle så kobler jeg ut alt rundt meg , for meg så er dette terapi , jeg nullstiller meg totalt for omverden , bare det å kan få nyte det er noe jeg ser fram til .

 

 

 

Motivasjon må være i bunn før at vi skal lykkes med alt vi ser for oss som vi ønsker å lykkes med.

Enkelt å opparbeide seg gode holdninger , gode relasjoner som avler god motivasjon vær sammen med gode mennesker som kun vil det beste for deg.

Det som er gratis er latter også gode venner som tilfører oss det vi så avgjort trenger gode holdninger.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlige .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg