Ofte bir folk flau

Hei !

 

En nydelig dag er på hell , ved at dagen også påvirker oss så godt gjør også noe med oss menneska , vi flykter ofte i fra de vi er trygge i , før at vi skal oppnå noe nytt å bedre .

 

Jeg liker min livssituasjon nå , ved at jeg  har så mye ulike oppdrag , litt godt at jeg enda er alene i firmaet mitt, for å få det formet som jeg vil selv. Bare det å modnes av de oppgaver som ligger framfor meg , gjør også til at jeg gleder meg så til den videre reisen .

Var å fikk hentet mer varer i dag , noe til kunder også noe som jeg skal bruke i behandling . Godt å kan få utvikle seg litt mer , ved at jeg har mer å tilby deg som kunde . Det å modnes under dette året er for meg så genialt.

 

Det var en kunde jeg pratet med på Hagefesten , som sa til meg at hun beundret mitt mot, det stå på humøret mitt , jeg var et forbilde for henne. Det er godt å få høre at jeg er det, at jeg fikk høre de flotte ord i fra en flott dame.

Det å være en rollefigur , et forbilde er noe jeg er stoltover , fordi det gjør seg ikke selv , vi må bygge opp vårt omdømme , å det kommer av folk som er fornøyd med den jobben jeg gjør.

 

 

 

Kjenner du deg  motløs i blant , ta opp disse ordene som står overfor , fordi de omhandler oss alle . Vi er mer modig en vi tror vi er også er vi sterkere også klokere en vi forstår.

 

Enkelte ganger er det nok at vi gir kvar andre en god tone , viser respekt også roser opp de vi ser er noen slitere. Jeg kjenner det så godt helt inn i sjela mi da jeg får gode tilbakemeldinger.

Det å vise mer av den omsorgen så avler vi også mer godhet oss i mellom , vi ser at ved dårlig energi så mister vi venner , ved gode energi så tilfører vi venner . Derfor så vær er motivasjon å være en godt mennesker til de en vil ha rundt seg, også de en ikke kjenner.

Et smil eller en lett prat med fremmede , da en er i butikken kan redde dagen til mange som vi ikke viste trengte det lille dyttet ved å prate litt, med de en ikke kjenner . Fordi vi ufarlig gjør det vi ofte trekker oss unna.

 

 

Disse ord er veldig viktig, de betyr enormt masse for oss alle. Det å bidra tillat Vi  min også din dag skal være verd å huske , hva gjør vi da før å få det gjort , eller gjennomført ?

 

Vi oppretter en kontakt, en handling for å få gjennomført det vi har som mål for dagen , hva vil vi bli huset for eller hva vil vi huske denne dagen for ?

Vi har alle sammen mange grunner for våre motiv eller vårt mål , hva er grunnen til vår handling er det at vi skal vinne tillit eller er det at vi ønkser å få bort mennesker .

Jeg tenker oftere over mitt motiv for den handlingen jeg gjør i mot andre, forid jeg vil ikke ødelegge for de som ikke har det greit , men det omhandler også meg selv , gjør jeg noe som ikke er gode handlinger så kommer det jo selvfølgelig tilbake til meg , karma sender alt i retur . vi kan ofte føle at vi må hevne oss eller og lignende men det er ikke nødvendig , alle får i retur den handlingen de gjør som ikke er bra.

Vær en hemmelig venn , gjør gode handlinger til andre uten at de vet at det er du som har gjort noe fint . Det betyr så mye at andre gjør gode handlinger til oss , vi trenger alle å få ros fordi vi vokser ikke på negativ adferd.

Vi kan pirke i alt som ikke er bra , selv den beste får ikke til det som er så enkelt om vi pirker i alt hele tiden. Så vær omtenksom å heller gi oppmerksomhet der du ser de lykkes , så åpner det også opp for at vi lykkes på andre områder som er litt vanskeligere.

 

 

Mediterer du ?

Ofte så blir folk litt flau over om vi spør om det , men hvorfor bli det, det omhandler kun det at vi null stiller oss mentalt. Enklere sagt en det kan vel ikke gjøres .

Vi null stiller oss mentalt, i vårt sinn ved at vi kun fokuserer på stillhet, vi fjerner alt som er støy i vårt sinn . Avfall skal bort , derfor så må vi omstille oss mer mentalt , ved å fokusere på det som er positivt gode handlinger .

Vi kjenner at vi blir fylt med god energi , også slapper vi også totalt av , så dette er avstressende for vår kropp . Vi har så avgjort veldig godt av dette .

Har du aldri gjort det så start allerede i dag.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig.

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg