Får Æ HOLDE DÆ I HANDA ? Holde Fast ei lita stundt .

Hei !

 

Du snakker om vi nærmer oss sankthans aften  , været ute er så varierende akkurat slik et godt og et drålig humør kan være . Skiftende bris .

bare det å glede seg til sommervarmen som lar vente på seg, akkurat som en god romantikk også har ventet på seg. Eller er det jeg selv som er for avvisende ?

hmmm må tenke litt å den , tror nok jeg er heller avventende på den rette , tar ikke hva som helst.

 

Det å jobbe målrettet å nå ut til kunder er ikke alltid lett, en vet heller ikke hvem som melder sin interesse eller om noen bare setter en sterk også ikke ønsker å se på det en har å tilby .

 

Veldig hyggelig at jeg i dag fikk solgt mer av hund Shampo er så gøy når kundene kommer også vil kjøpe . Det synes veldig godt at må bare stå på så blir det også mer kjent for andre hund eiere at jeg  selger Shampo også balsam for de firbente.

Det som er så unikt er at balsamen er flott også små kryp frastøtende , noe som er genialt nå i sommer da varmen kommer til oss. Da blir det virkelig gøy å høre hvordan de andre som har kjøpt produktet liker det.

Fordi sommeren den må jo komme til oss eller hva ? Det er vel ikke dette som er sommeren i år , med masse regn også uvær ? Det må vi håpe at det ikke er , med alt som skal gjøres her ute i sommer med å få ferdig malet huset også lysthuset .

Neida ingen vits å ta noen sorger på forskudd , er det vel ? Det blir vel som alt annet , mannen kommer rækanes på ei fjøl også kommer godværet like etter , det blir en magisk sommer bare vent å se . Gled meg til alt som skal skje , en må lage seg gleder også avler det også mer gleder . Bare vent å se kommer til å bli et magisk Grunder år for meg , det året jeg lærte meg masse mer en jeg hadde forventet også sett for meg.

Det at kunder sier de gleder seg til å komme tilbake ,  er noe jeg oppriktig ser fram til , de betyr mye for meg .

 

 

Vi opplever ofte at våre verdier blir ikke helt sammensatt som de skal , fordi andre i våre omgivelser er med på å dysse oss ned eller at de vil forandre oss , har du opplevd at uansett om du drikker eller er edru så er det noen som på død å liv må korrigere deg ? Å formidle at om du gjør det slik eller slik så blir det bra, eller om du starter om med det så skal jeg komme til deg for å få en behandling ? Eller , eller ?

Vi har nok opplevd det alle sammen , at noen bare må si ting for å framstå som bedre en oss , eller de ikke vet bedre eller at de heller gjør det fordi vi skal tro at de er så flinke . At vi skal se opp til de.

Vi alle mennesker har vår egen historie , vi vet hva som er bra for oss også hva vi vil være i , derfor så er det også godt å kjenne at da en trekker seg unna mye som bare skaper ufred. Så er det noe som våkner opp til liv. Vi lever også er det akkurat som en blomst som kommer ut , vi må være i gode omgivelser for at vi skal vokse oss store.

Vi har det heller ikke godt om vi hele tiden skal være i det som ikke betyr noe for oss.

Så snart solen titter fram kjenner jeg en god følelse , jeg kjenner at jeg gløder nettopp som en forelskelse gjør med oss.

sommeren er en tid for å flørte , kle oss litt mer pent , også ta oss mer ut . vi vil jo markere oss litt er jo også det som bidrar til at vi finner skatten vår.

 

 

 

 

Det å vise omtanke for andre har alltid vært viktig for meg , det å vise at jeg bryr meg om andre har også alltid stått høyt i kurs for meg , det jeg ikke kan fordra er falskhet eller løngner som mange ikke tenker på , en løgn i all hast er fort at det blir en trofast venn , er det noe å være takknemlig for å få en slik trofast venn ?  Det er alltid slik , i nøden er en løgn god å ha , men det vi ofte tillater oss i nøden blir også vår verste fiende til slutt også.

Det å kan få lov til å glede de som oppriktig trenger oss , mer en bare litt skal bli en sann glede å få gjort det i kveld , da en skal være for andre å hjelp de så ser en snart hvor godt en selv har det.

Ofte så må vi ta oss til de som ikke har det like godt som vi selv har det , til tross for at vi selv ikke hele tiden er fornøyd selv om vi har det mange ganger så mye bedre en de , men ofte så må vi bli påminnet om hva som er viktig for oss menneskers, er det verdier eller er det å kan klare også gjøre de naturlige tingene  selv ?

Bare det å få holde i en hånd å gi en god klem ,  så bidrar det til at en viser at en bryr seg om andre  , må si jeg gleder meg masse til å være nattens dronning i natt også .

Godt å kan være nyttig for andre også gjøre mer en bare mitt eget , setter slik pris på at jeg har flere ben å stå på , fordi det er ikke alltid så lett alt selv om jeg er en evig optimist , jeg ork ikke å bruke tid på å klage , men jeg ser at jeg når de mål jeg ønkser bare jeg er tålmodig . Det å være tålmodig også en faiter er noe en må være om en skal klare å være en grunder, fordi det er alltid opp turer også nedturer som kommer i alle situasjoner. Det er også det vi lærer masse i .

 

Det som kan bli en utfordring for oss , er at ungdommen de jobber så ulikt hele tiden , men alt går deg til bare så lykkelig for at jeg har flotte karakterer som er så lett å ha med å gjøre, slik at vi hele tiden kan samarbeide godt med de.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg