Bra vi dro dit!

Hei 😘

Nydelig morgen å kom hjem til etter å ha hygget seg på hage festen på meyergården i går  😘

Ettersom jeg fikk med meg den eldste sønn min, så fikk vi oss en fin stund. Der helt til han syntes det ble vel mye ,Å spørr meg mamma har du ingen du kjenn som kommer hit som du kan vær sammen med.

Du snakker om før en omtenksom sønn , det tar ikke lang tid før en venninne av meg dukket opp. Da ble han glad å forlot stedet fort.

Må si hage festen på meyergården var veldig hyggelig, gøy å møte så mye kjentfolk 😘

Prate å se å lytte til nydelig musikk, magisk øyeblikk helt sikkert.

Det å møte så mange som lurer på hvordan det går med bedriften, så takknemlig for alle som spør å vis interesse.

Det å avslutt kvelden med litt mat på arbeids plassen til eldste sønn min, skulle ta en kort stund.  Tok heller flere timer.

Ei dame som ble totalt gal, å beit en av kollegaene til eldste sønn min, å kloret han i ansiktet . Pluss at hun klorte min sønn i tillegg.
Dette medførte at han som ble beten tel blods flere plasser på kroppen måtte på sykehuset å få stivkrampe sprøyte.  Helt sykt kor gal et lite stykke kvinne menneske kan bli.

Politiet kom heldigvis snart å fikk henne bort i fra lokalet.

Jeg måtte kartlegge hvor galt det var av sted med kollegaen til min sønn. Sa snart ifra til politet at han må på sykehuset.  Bare å ha klart å bitt så kraftig hull på huden hans, at han blødd friskt store bite merker…..Helt uvirkelig men en realitet.

《Mamma instinktet setter fart så snart du ser at andre lider. 》

Må si guttene de gjorde en utmerket jobb med å håndtere henne perfekt, en av kundene hoppet på henne, slik at hun skulle ligge nede til politiet kom.

《2 jenter filmet det hele slik at politiet skulle få bevis materiale.》

Det å se i etterkant at kvinnen, hadde kastet epler på kunder å betjening, å annet gjør at en blir mistenksom,  var det alkohol eller var hun påvirket av noe annet?

Jeg som insisterte på at vi skulle spise nattmat, må si før guttene på jobb er jeg glad vi dro. Fordi han som hadde blitt igjen hadde ikke klart å betjent butikken alene.

Så sønnen min trør til å lager mat slik at kundene skal få maten de har betalt for. Hele stasjon er et kaos, men vi alle sammen tok tak å gjorde litt før å hjelpe til .

Tror de lærte mye etter dette alle flotte arbeids kollegaene til eldste sønn, sjefen deres har all grunn til å være stolt over de flotte ansatte som bare trør til å hjelper til.

Det gjør godt når en ser at de e så samspilte, 😘

Konklusjon: alltid lytt til det vi får til oss .

Tusen takk for at du leser bloggen min.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg