Postbudet : du får verdens største blomster bukett!

Hei 😘

En nydelig dag, tenk å være så priviligert at en jobber med det som gir livet mening.  《 være for andre 》

Godt å vite at en har gjort en fin arbeids stykke, sammen med en annen kollega. 

Da en jobber på natt skift må en også være i tankt.  Derfor så er det alltid gøy da en jobber med mennesker som en er på nivå med .

Det å flekse slik at en har sykt mange baller i lufta .

Bare det å huske å bestille varer, til kunder som bestiller produkter igjen å igjen ❤

Vi må bare hele tiden se på nye magiske løsninger.

Dagen ble vel aktiv med kunder, ut med varer etter nattskift.  Å hjelp sønn med å få bilen hans på verksted .

En hjelper alltid de som trenger det, det viser også at vi har et så godt bånd oss i mellom.

Alltid gøy å høre at bestefaren engasjerer i barnebarnet sitt bil prosjekt.  Fordi det er ikke før amatører, å bare fiks på en bil . Det å se engasjementet i sine barn, speiler seg i bestefars engasjement i biler er spesielt ❤

Bare det å spør om noe så engasjer vi oss, i andre i stede for å ikke gjøre noe.
Så yes viktig å bruke språket vårt. 

Kan jo fort dø ut om vi bare taster å ikke prater 😉

Heldige meg fikk postbudet på døra, ikke alle som e like heldig.

Hørte det banket så forsiktig å omteknsomt.  Så åpnet jeg opp døren , så sier postbudet du får blomster.  Du værden sier jeg , ja verdens størst bukett sier postbudet. 
Først trodde jeg på henne , men så ser jeg det lille postbudet bar tungt.  Det var bildelen som hun så omsorgsfullt bar på trappa til meg 😉

Det å ikke ta livet så alvorlig viser dagen i dag, har det så digg.  Sønn har lånt mammas bil, greit det så lenge han også kjører søstra på jobb også lillebroren i bursdagen sin . Slike barn som er godt avlet opp , vi er limet sammen ❤

Så kan mor selv nyte kvalitetstid her hjemme.  Å være stolt over dagens jobb . Ikke alt jeg gjør som synes, men gøy når booking kommer mens jeg sitter i god stolen. 

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer
    1. 💋 Di fortjæn nån tima i gostolen din du sweetie 💋💖💕💝😘 kan ikke bare være i 900 hele tiden heller.. 😘💝💕💖💋💞💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

    2. Hei Linda ❤
      Tusen takk, for fine ord Linda ❤❤❤❤😍😍😍du e bare så god ❤❤❤
      Ønsk deg en riktig god helg 😍

Siste innlegg