Vi må bare se i nærmiljøet !

Hei !

 

Dagen ble så nydelig , ikke helt tel å tro at vi fikk en så nydelig sommer dag , med sol også nydelig å kan nyte dagen ute mellom kundene . Det å kan få lov til å gjøre det en liker også kan en balansere mellom andre hyggelige aktiviteter.

Bare det å nyte stunden ute med en god kopp kaffe , også kjenn sola gjør alt hun kan før å ta plass sammen med meg , gjør også mye med oss mennesker. Vi våkner opp til liv igjen , etter å ha hatt det kaldt en stund.

 

La oss håpe at været kommer for å bli her nord nå , dette fortjener vi så avgjort at det er ingen som vet. Det å se hvor frodig det er rundt oss , buskene har fått grodd godt , å blitt så flott å grønt . Det er rett magisk her hjemme da solen skinner .

Da er det godt å kan reflektere over framover , hva en skal gjøre også hva som haster , ingen ting haster i grunn men noe blir godt å få gjort ferdig så snart sommer ferien til ungdommen tar til så blir det mye som skal gjøres ferdig her . Jeg å ungene vi skal få masse gjort , det å bevilge tiden å det som skal bli noe er også viktig for at vi kan få ting ferdig stilt.

Det er lett å haste også er det lett å se forbi , jeg synes det er magisk å reflektere også fordype seg i det en ønsker å bli bedre i . Det er så avgjort skal vi klare å få ting til så må vi øve å det, ingen ting kommer av seg selv , selv om det ofte kan følelse slik i perioder. Vi kan være snare også forhaste oss , ta konklusjon ut i fra noe som er svevende , det som er best er å se også vurdere å konkludere helt til slutt.

Ved å være for hasta så gjør vi mer feil på veien , vi slørver også viser det seg tydelig om ting ikke stemmer, det blir som ei dør som knirker når noe er galt ?.vi må oppdage ting først før vi ser det . Det blir om da vi glemmer hvor vi har lagt bil nøkler eller pengeboken vi svever å leter for å finne den , vi stresser også finner vi ingen ting , ofte så ligger det vi har mistet nærmere en vi tror , samme er det i livet det vi ikke ser , men det vi leter etter det er nærmere en vi tror , vi må bare se i nærmiljøet etter det vi savner om det er jobb eller andre ting . 

 

 

Jeg er så for at vi skal være for hverandres vise raushet også vis andre at vi oppriktig bryr oss. En merker godt selv hvem som er nær også hvem som er langt unna en , men det er også slik livet er , enkelte mennesker forflytter plass i livet vårt. Det er ikke noe vi kan gjøre noe med , vi må bare være glad fordi vi har våknet opp , ser hva som oppriktig betyr noe i livet vårt , fordi på oss selv kjenner vi andre . En kan ta også føle på situasjoner om det ikke er helt greit, derfor så er det godt å være omringet av masse flotte folk rundt en som en setter stor pris på deres positive oppmerksomhet .

 

 

Ved å rette fokuset på det en brenner for , jobb karriere så er det gøy å se at det en gjør blir også mer av , kunder bestiller varer også tid , deilig å kan få kos meg i det jeg trives i . Det å gå for drømmen selv om en må jobbe litt i noe annet , men det er bare en periode til alt er mer på plass. Bare det at en kan bevilge seg mer fritid å eie tiden min mer selv , viser også at jeg jobber på rett mål i livet.

 

Bare det å se at ungene er på rett vei , er for meg veldig hyggelig de er flinke til å være målrettet å går skole også jobber i tillegg er for meg fantastisk . Det er godt å se at vi er en aktiv familie som løfter hverandre mer opp en at vi prater oss selv ned. Det er godt det at ungene de framsnakker meg også bedriften , det å ha gode ord mellom oss , å ha den gode tonen er meget viktig .

Fordi vi vet aldri da ting er helt stopp, da vi ikke er mer derfor bruker jeg alltid tiden min på rett mål . Det en ikke ønsker å være i det tar en avstand i fra. En har fått merket det godt på livet hva tap også gjør med oss , savnet etter himmelens vakreste engel er noe vi alle her hjemme tenker på, hvorfor kunne ikke alt bare være normalt . De som er så heldig å ha sine mødre i livet , vet ikke hvor heldige de er . Det er da du mister det du setter pris på at en ser verdien av det .

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg