Skal PRINSESSE vil ikke finne Prinsen !

Hei !

 

Da en sitter her alene en lørdags kveld å synes det er helt innfør er en blitt vel gammel ? Bare det å lene seg mer tilbake å nyte stunden her hjemme er i grunn godt.

Selv om det er også veldig hyggelig å ta seg en tur ut å livet å se folk så må en konstatere at det er ikke som det en gang var , at en alltid kjent at en måtte være der det skjer , før å bli nok tilfredsstilt.

Bare det å kan roe ned , være hjemme er også noe som en kjenner på at det er innfør også . Selv om en kan virke veldig kjedelig for enkelte så er det helt greit å roe ned å ladde batteriene opp til en ny flott uke som skal gi oss masse flott varme .

Bare det å kjenn at vi nærmer oss sommeren med raske skritt gjør så absolutt masse med meg , jeg gleder meg enormt masse til å kan få nyte dagene ute å vite at jeg bygger opp min egen karriere hjemme fra, det å kan sitte ute å drikke kaffe samtidig som en jobber er genialt.  

 

Selvfølgelig er det ikke alt som er like lett da en er sin egen sjef en må lære å utvikle alt selv , en kan ikke bare ta seg fri da en selv ønsker det . En må stå på men det er jo også det som igjen gir de resultater som en er sugen på som bidrar til at en lykkes med drømmen .

 

Alle som starter opp en bedrift har et mål å lykkes med det de ønsker å jobbe med , å bare det å få det til motiverer også veldig. En venninne av meg sa til meg , at du må forvente at du får dager da det ikke skjer noe i din bedrift . Det er klart ingen dager er lik så derfor er det viktig at en aldri helt gir opp drømmen om det er det som skal til før å ha det bedre i livet .

 

 

 

 

Jeg har sett for meg ulike metoder for å nå drømmen min , ofte kan jeg få en ide som kan bidrar til økt trafikk i Gruben Massasje , det å utvikle bedriften er noe jeg oppriktig er veldig glad i. Så derfor så er dette babyen min som jeg må verne om , pluss at jeg må utvikle meg før å gi deg som kunde et bedre tilbud en jeg har i dag.

Det å være under utvikling er veldig godt , en blir tryggere på seg selv ,  ved både å gå i en annen gate , pluss at en også skjerper seg veldig.

Det å ha bestemt meg for å stenge en dør om ikke så lenge , så betyr også det at jeg vier min egen oppmerksomhet før mitt eget prosjekt mye bedre.

 

Ikke alltid lett å  ta beslutninger som kan være en risiko , men tar vi ingen risiko hva kan vi tjene da ? Jeg ser ved alle anledninger da jeg har stengt en dør så har nye muligheter alltid  åpnet opp for meg fortere da jeg har lukket en dør . Derfor så ser jeg nå at tiden den er moden før å gjøre dette igjen . Dette året skal gi meg mer utfordringer , jeg skal modnes som en gammel vin blir , bare bedre jo eldre vinen blir . Derfor tar jeg å lukker nok en dør som skal både gi meg mer opplevelser også gi meg mer ro til å gjøre mer av de prosessene som jeg har startet opp med .

 

 

Derfor så skal jeg gjøre det , jeg både gleder meg til  lukke en epoke i livet mitt , også åpner jeg en ny epoke i livet mitt. Da vi kjenner at vi trenger annen pust  å annen energi så må vi alltid tilføre oss det. Aldri være redd for å gå nye veier, ta andre valg. Ofte så er vi så redde for hva naboen også alle andre måtte mene om oss. Fordi pga de valg vi har besluttet å ta. Om vi finner en kjæreste som er mye eldre enn oss selv eller vi tar andre gale valg som de som tror de er så normale blir redd bare ved tanken å  gjøre noe som ikke er helt A4.

Derfor vær mer deg selv , gå for det du vil gjøre også vinner du også mer på dine gale valg. Tror faktisk at jeg har det mye bedre ved å gå for drømmen , enn å være med en kjedelig snål kar , som ikke gir meg annet en hodebry . Skal Prinsesse vil ikke finne prinsen , ja så må den karen være meget så reflektert , trenge ikke å være mer utstyrt en at de klarer fint å være inkluderende , en trenger bare en som er raus av seg , ikke noen kipe karakter de går vi førti , ikke for at en må få gaver i tide å utider , men det å være raus er en god egenskap.

 

 

Jeg faller for de menn som lett kan være en konkurrent , har et hode som er skapt slik at en kan gjøre noe annet med det en kun å kline , du skjønner vi må kan reflektere å ikke bare se i noen dyp blåe eller andre fargevalg . Som tar oss til en annen planet , du vet vi blir så rare da vi er inn love , at vi kan forveksles med en ny klekket spurv som går på glattisen å bare faller ned .

Det er derfor vi alltid om vi er forelsket i bedriften eller en mann eller noe annet som en ikke vil fortelle andre om , så ja da må vi alltid huske på at vi er små rare da vi inn love uansett om det er i bedriften eller om det er privat .

Så må vi ofte få en hammer i høvet å bli godt tilsnakket av de som er glade i oss som  ser tydelig  at vi er bambi på glattisen . Ikke så lett selv å se det , derfor er det alltid godt å få en som bryr seg om deg til å si det.

Den informasjon vi ofte får i fra andre er lett å mistenke at andre ikke ønsker vår eksistens . Derfor så lytt mer en du selv prater , spesielt om det er noen som ønsker å si noe til deg.

Velmente ord er ikke vonde , men vi tar det vondt pga av at vi ofte selv vil kun høre det som er bra rundt oss. Derfor så råder jeg Absolut alle til å våg å være seg selv , også vær en god venn . Det er ikke noe som koster noe fordi vi får igjen ved å være en person som alle setter pris på.

 

 

Det å være en grunder der vi tar våre egen veier , som gjør at vi staker kursen ut å en annen måte , så åpner vi opp før andre som ønsker å kopiere oss , ved at vi våger . Tenk mer på det om noen spør deg om råd eller hvordan du løser et problem på jobb eller hvordan du fant ut at du skulle våge å gå for drømmen din . Noen trenger andre som kan si til de at det må du gjøre , noen trenger råd å veiledning i mange mange år. Før de kanskje tør å gjøre det de drømmer for. Andre  våger aldri å gå for drømmen sin pga at de er redde for å mislikes. Jeg synes alle sammen som våger å gjøre noe annet , som er utradisjonelt eller rett å slett følger en drøm som de ser de kan virkelig gjøre , faktisk ikke alltid vi vet om det er realiserings bart om vi starter opp , men den som intet våger den vinner heller ikke.

Jeg oppfordrer deg ikke til å lytte til mennesker som ikke forstår det å være grunder, pga vi er nok et eget folkeslag, vi vet hva vi prater om så oppfordrer jeg deg til heller å prate med de som har gått veien før deg , i stede for å gå til de som tror de vet .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg