Magisk må si det !

 

Hei !

 

Du snakker for en herlig dag , Sommer å sol i rana en kan ikke ha det likar en det e nå .

 

Dagen har vært magisk i fra start til nå , en får det en selv leverer så enkelt er det .

En vil bare ha slike dager selv om en vet etter sol kommer alltid regn , men så frodig å flott som vi i dag har det så kan vi ikke nyte dagen bedre en vi gjør i dag.

Vi må bare ta alt vi får av gode opplevelser som en tar i minne boken.

 

Det en ser i dag at ingen ting kommer av seg selv , ved å gi så får du igjen det er også slik livet er med oss. Vi må ta oss igjen å se hva verden gir oss av enkelte gode episoder. Noen ganger så kan små uhel være et ganske så kult øyeblikk , en får i vært fall noe å le av . En god latter har alltid vært innafør en må nyte de dagene som en er med godt humør , livet kan snu fort så derfor så tar jeg alt av gode øyeblikk å rammer inn.

 

Som frilanser så er dagene ikke like , jeg er i grunn veldig takknemlig før det, som sagt vi trenger variasjons også er det godt å kjenn at vi må jobb oss mot målet i stede for at alt skal dett i fengran på oss.

Liker å se at alt en gjør går som smurt , fikk kjørt ut litt varer i dag , også nye bestillinger deilig å se at bedriften den får stadig vekk tilført nye kunder . Det er som musikk i mine ører , samme som pappa får nye ved kunder så blir det akkurat det samme med meg å mine kunder, litt gøy at mine kunder kommer til meg å får behandling også masse flotte velvære produkter så drar de til pappa også kjøper ved . Gøy at kundene holder seg innen for slekta , at vi drar nytte av de alle oss.

Det er slik at en vil jo at dine skal få det til å gå rundt , å få tilført mer kunder så klart at jeg anbefaler ranas beste ved selger .

 

Det at en er vokst opp med å jobbe med service også lære dette i fra barne årene at en skal tilegne seg gode kunnskaper så er det så behagelig at jeg har det så godt i meg .

Dagen har vært helt topp må bare håpe at finværet det fortsetter lenge , fordi dette er balsam før både kropp å sinn. En får virkelig vært ute i naturen å hygget seg , bare det å få gjort så mye ute er så godt. Gjør litt før kvar dag som går så kommer en nærmere målet .

 

 

 

 

Det å kan jobbe uten at en merker at en jobber i grunn er litt deilig , selv om en fokuserer på å utvikle seg også få solgt produkter så selger en ingen ting om en konsekvent bare fokuserer på en ting. Selv om en må være på , så er det denne balansen som en må variere så kommer salget som skudd i fra klar himmel.

De siste dagene så har jeg solgt mer produkter en jeg hadde forutsett også til de jeg heller ikke hadde forventet ,  derfor er denne jobben så digg .

Magiske øyeblikk skjer også må vi bare ha det rette fokuset også gi seg selv mer næring ved at en er i rett miljø som bidrar til at vi tiltrekker oss de rette menneskene , det handler om å se etter de rette verdiene som er i ett menneske .

 

Kjenner at den gode energien som skal til før å lykkes , for å nå ny høyder så har jeg allerede fått masse god innputt, skal liksom ikke mer til en at en er sammen med gode venner som igjen skaper gode relasjoner.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg