Veien dit må en bruke fornuftig .

 

Hei !

 

Dagen i går beviser at alt går an , vi klarer alt bare ved å rette fokuset vårt på det som er viktig .

 

Det å jobbe så variert ved å ha salgs jobben også Gruen Massasje ved siden av kvar andre er for meg veldig godt , like å være frilanser møte potensielle kunder å byen eller på en cafe tur.

Ved at vi har med oss katalog så letter det også jobben , mange vet hva de vil ha så er bare å spørre , andre ganger så treng de ikke det en gang de bare si hva de vil kjøpe .

Det å ha jobbet mange år med kunder også utviklet denne kunde kontakten å lære meg hvordan jeg kan gå fram er veldig godt, en må våge også blir det bra til slutt.

Bare det når en kunde er fornøyd så resulterer det at jeg får flere kunder da en fram snakker produktet  . Har opplevd det nå flere ganger , er så kult å se at kunder de vil prøve herre artikler da de får høre at deres bekjente også venner bruker å er strålende fornøyd.

Dette beviser at jeg må bare jobbe ut denne arenaen fordi det er mange kunder som er redd for å prøve en ny dusj såpe eller så enkelt som en rollen , er faktisk ikke så lett å få en kunde til å bytte. Det beste er om bestekompisen har prøvd det før , først da så åpner det en ny verden .

Det er også derfor dette er en jobb som jeg oppriktig ser fram til å gleder meg til å jobbe med , fordi her må en bare aldri gi opp plutselig så kommer den kunden jeg ikke hadde forventet å bestiller masse , så jeg har aldri gitt opp denne jobben . Det kan gå bare en vei å det er til toppen , veien dit må en bruke fornuftig .

 

 

 

Det som oftere må være på timeplanen , er har innslag som er gøy som igjen bidrar til at vi klarer å stå ut løpet alene .

Jeg trenger påfyll med venninne tid, prate med andre , også bare det å se andre på den måten at vi er i andre omgivelser enn kun hjemme .

Det er så godt å se å folk , prate med andre som igjen gjør at vi både tilfører oss mer livsglede ved å bruk tiden godt på de som en snakker det samme språket med , det er så behagelig .

Det er sundt for alle at en gir seg selv egen tid , ikke bare fokuserer på jobb.

Så i dag blir formiddagen en cafe tur med en god venninne først , også skal jeg møte 2 andre venninner av meg litt sendere. Godt å kan hygge seg å tilføre kroppen nok  livsglede også god energi.

Det betyr enormt masse at en er på rett hylle i livet , å at en ser på det som objektivt er viktig for oss.

Jeg får så godt da jeg er med mennesker som en ser vil meg god, dette er noe vi alle trenger , også noe vi bør ta til oss å legg det på timeplanen noe som kun gir glede også er det helsebringende , det letter oss for både sorger også bekymringer . Det bidrar til at vi slapper av også får det bedre med oss selv , da vi tillater å gi litt av vår tid . Fordi da får vi igjen masse som en kan gi oss bedre livsglede .

 

 

Tusen takk fordi at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg