Endelig , til slutt så lykkes man !

Hei !

 

Nydelig morgen å våkne opp til , Sol å nydelig vært også har natten drømmer også vært behagelige . Det betyr enormt for oss hvordan vi tar alt rundt oss , fordi vi skaper vår egen skjebne å vi baner vei i forhold hvordan vi også ser livet på.

 

Da en ofte trenger hjelp så er det ingen her som kan , så da må frøken strøken ta saken i sin egen hånd , det å plages med noe har liksom aldri vært min sterkeste side, så jeg  sliter ofte meg å holde roen , kjenner du deg igjen ? En kan virke så rolig men dette å plages det gjør masse med en , men ved å plages lenge nok uten bruks anvisning så tar også den tålmodigheten slutt , jeg kontakter de som kan dette bedre enn jeg , så i dag endelig fikk jeg det til å få terminalen i boks , det å finne feilen å få den rette hjelpen , betyr så enormt masse. Det at de også lytter til meg , de en får på tråden er også avgjørende for videre kontakt.

 

Bare det å ha dette i orden betyr så enormt masse , nå kan jeg lå ut til langt flere kjøp å selge mer til kunder. Det å ha flere betalings valg for kunden er også noe jeg setter meget stor pris på.

Endelig kan jeg si til neste kunde skal du betale med kort , vipps eller kontant , denne jobben er ikke før amatører å de som ikke klarer å se litt lengre en nesen stopper. Det betyr å være løsnings orientert , å yes det skal jeg si deg at jeg er.

Det å utvikle bedriften min i en større retning er noe jeg oppriktige ser fram til , jeg har alltid hatt det giret som skal til før å nå lenger enn lengst , sta som få å det er et godt  å ha den egenskapen i seg da en skal bygge opp bedriften .

Ved å ha Egenskaper som ikke alltid er bra, så kan det selv om være bra om vi bruker det å være sta,  egen , se det som ingen andre ser , være en streber som jobber målrettet før å nå målet til slutt.

 

Du vet en ting ? i dag da vi lykkes med å få terminalen i orden , gjorde noe med meg , jeg tok terminalene før å finne ut om den fungerte på Gruben Massasje , men der har jeg ikke fått kabelen intakt enda , men foreløpig så er det i stuen , bedre å ha tilbudet til vi får alt ok på Gruben Massasje rommet , bare det å ha ting å stell så gjør det ikke noe at en ikke har alt å en plass, det er nå slik en gang en ofte må vente å være tålmodig. Det betyr ikke så mye akkurat nå , det er i alle fall på stell nå.

Det at jeg kan selge mer til kunden , uten at kunden kan si jeg har ikke kontanter har bare kort nå er det så mye lettere. Det ble liksom en lykke dag, da alt ordnet seg.

Må også nevne at de jeg pratet med i dag, var også service vennlig , flinke også selv om jeg sa at jeg ikke var imponert over dette , så måtte jeg fremlegg hva jeg mente, selføgelig så opererte jeg på en fin måte, det å betale før terminal og kasseapparat å ikke kan bruke de slik jeg var forskrevte , så blir dette en irritasjon også da faktura kommer å en ikke har fått terminalen i gang , så har en lov til å være litt oppgitt. Heldigvis så gikk samtalen fint også fikk vi en flott dialog med meg , å jeg med de .

 

 

En kjenner en lettelse å nå ser jeg bare framover , en må være takknemlig det gjorde gårdagen meg en erfaring rikere. En vet aldri helt hvordan dagen helt blir om en får mye bestillinger eller om en får bookinger til Gruben Massasje , bare det å få kunder som sender meg hevdelser på  facebook at de ønsker å kjøpe produkter osv , er det som gjør dagen enda bedre.

Vi må hele tiden se framover , se målrettet også gi alt tid før det som skal til en , det kommer også da det er modnet. Om det er en kunde , eller en bestilling det er bare å manifestere at dette skjer så skjer det.

En må ha truen på det en holder på meg, det er alltid risiko å starte opp en bedrift, men jeg hadde også en risiko før jeg startet opp . Jeg viste aldri da jeg jobbet fast i helse sektoren hvor mye jeg tjente , det er likens nå da , men jeg styrer dette selv å må jobbe å markeds føre meg , promotere de Oriflame, Forever og Avera. Som jeg selger ut ifra Gruben Massasje , kundene de vet jo selvfølgelig ikke hva en selger om en ikke promoterer det en gjør .

 

Opplever dessverre at enkelte ikke tar jobben jeg gjør seriøst nok , dette er ikke alltid like hyggelig , ved at enkelte er slibrige også har et nivå som jeg ikke aksepterer , trist at voksne mennesker , ikke ser at de kun forhindrer tiden min .

Jeg er ikke født i går , så selvfølgelig er mennesker uaktsomme også sender meldinger til Gruben Massasje eller på min private konto så svarer jeg de direkte , tilbake . Har måttet gjøre dette opp til flere ganger , kanskje er det fordi jeg er en kvinne i min beste alder. Hvem vet det får vi sikkert heller aldri helt svar på.

 

 

Jeg har en stor motivasjon som er stigende i meg , det å se at jeg lykkes mer og mer gjør også at jeg våger å jobb mer før det jeg oppriktig trur på. Dagen i går å mange andre dager , gjør at jeg hele tiden må være positiv å se løsninger framfor å se hinder å gi opp.

Jeg er en kreativ sjel som har mange ider som bobler i meg, det å utvikle meg i Gruben Massasje så ser jeg at jeg er blitt mer moden kvinne å mer ydmyk kvinne som gleder meg sykt på fortsettelsen .

Bare det å vente på kunder bidrar til at jeg føler meg veldig heldig , som har denne jobben. Ofte kan en føle at en ikke vil stå opp å dra på jobb men min dag er aldri helt lik . Derfor så bidrar det også til at jeg ser mer muligheter å gleder meg enormt masse til videre reise.

Bare det å kjøpe inn mer produkter for å ha til slag her hjemme er en fryd , jeg er der jeg vil være det å produsere også gjøre det som bidrar til at jeg øker det jeg gløder mest for .

Den friheten at en selv eier tiden sin er noe jeg også kjenner stiger i meg, jeg gleder meg til alt som skal skje .

Da en har så mange idéer som bobler i en kreativ hjerne så skal det ikke så mye til før en kjenner blodpumpen stige da en løser også lykkes med de oppgaver som mange kan føles virker vanskelig å trått. Det er ikke alltid lett å jobb med det jeg gjør , fordi en vet aldri hvordan dagen helt blir. Derfor så blir også andre oppgaver lettere å ta fart på da en har fått Gruben Massasje mer på kartet.

Har masse å følge med nå med å få inn regnskapet , å jobbe med det også det tar jo litt tid men en lærer veldig  mye i denne tiden ved å prøve å feile selv. Enkelte ting kan en ikke feile med så er det moms fakturaen , de er så viktige at en må vite at alt er i rute . Datoen før første innbetaling er snart her . Også få inn selvangivelsen er også før tur , så kjenner det blir deilig da en har det ute av verden .

 

En lykkelig kvinne som nå skal ha en pause etter dette innlegget , jeg gleder meg til å ta en kaffepause i solen , ha en nydelig dag du .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad .

 

0 kommentarer

Siste innlegg