Blir som å leve et Bohem liv , det er behagelig det også !

Hei !

 

En nydelig dag i dag, en blir litt døgn vill da en har hatt flere rød dager å holde styr på.

Selv om jeg har hatt butikken oppe , selv om det har vært helligdager så ser jeg ikke problemet med å jobbe , det betyr jo at jeg åpner opp mer for å være mer kunde vennlig også  , godt å få kunder på litt rolige dager , da får en også tatt godt vare på de.

 

Ingen dagen er like , det er så godt at en ser at nye kunder finner veien til meg, det betyr så mye godt å se at det en gjør får positiv ringvirkning for meg .

Denne jobben er litt variert , så derfor så er det genialt da en ser at en klarer å tilføre mer nesten som en har blitt hørt der oppe , at jeg er takknemlig , jeg tro å vet at jeg skal lykkes å ha trua i deg så lykkes en. Derfor så ser jeg nå at jeg skal tro mer , fordi dette er bare starten på noe jeg kommer til å glede meg til å ha som mitt hoved virke.

 

I dag hadde jeg trengt å hatt en hjelper som hadde kunnet tatt telefon å tatt i mot kunder mens jeg hadde kunde til behandling , det er litt slik at mine dager er ikke lett å forutse , jeg er så sykt takknemlig ved alt jeg opplevet å får nye kunder som kommer til å bli en større utfordring . Det å få forespørsel om jeg kan hjelpe andre er ikke alltid jeg kan love de , det det en kan gjøre bedre ved en behandling er at en tilfører kunden økt blodsirkulasjon som igjen bidrar til at kunden får økt velvære også lindrer smerter og plager.

 

Mange av mine kunder kommer for å få hjelp med nakke , skuldre , rygg , hofte , legg og lår plager . Det som fort kan virke som et lite problem kan være et problem som en ikke var klar over var så stort , derfor er en behandling ofte noe som  bidrar til at vi får en bedre livs kvalitet. Det at jeg kan hjelpe andre med å få det er noe jeg ser virkelig fram til , ingen utfordringer er for små for meg , jeg tar alle utfordringer som jeg blir spurt om , med åpent hjerte .

 

Jeg får en kunde som ønsker å prøve meg , da kunden har vært til noen ande som var før hard hent , slik at kunden måtte på sykehus. Dette bidrar til at jeg må være mer årvåken , følge med også være mer lett på hånden , slike oppdrag gjør at jeg går opp til eksamen på riktig , fordi jeg vil så gjerne gjøre en god jobb for kunden , så da må jeg være 100% på  . Slike oppdrag gjør at en også er mer bestemt på å gjøre en bedre jobb , slik at en er på det nivået som kunden vil at jeg skal være. Dette kan fort virke skremmende , men da en tar jobben seriøst så må en også ta innover seg at kunden som bestemmer tempoet før behandlingen .

 

Da jeg vet dette i forkant så skal jeg lage en strategi for at dette skal gå fint , har heldigvis hatt flere nesten lignede oppdrag som jeg har fått gode tilbakemeldingers på.  

 

 

 

Det at jeg hadde trengt en kontor dame Eller mann er litt kult , det beviser også at jeg er mer i teten nå , deilig å merk at flere vil benytte seg av mitt tilbud . Flere som vil først høre hvordan andre har opplevd behandlingen til meg , så jeg er veldig takknemlig fordi jeg har det ikke så aller værst jeg kan drive på med det jeg oppriktig digger å gjøre, så er det veldig behagelig å ringe opp en kunde , isteden for å ringe opp en selger … som jeg ofte gjør . Det er veldig hyggelig å takknemlig for at de som sier at de skal komme å bestille også gjør det. En er oppvokst i en kultur der vi ble opplært til å svare andre også samtidig gjøre det vi også hadde satt på dags planen .

 

Ser det veldig godt nå i min plan jeg kan ikke planlegg så langt fram i tid , pga av kunder som booker tid , like før de skulle ha hatt en behandling , det er så godt å se at de sender nettopp meg melding , en blir så glad skal ikke så mye til , før at jeg er i ekstase.

I går så loddet jeg ut konkurransene som jeg har hatt gående å facebook i en mnd. Det å lese alle som ønsker å vinne er så fint , mange ulike grunner , mange har aldri gitt opp de har trofast skrevet at de ønsker å vinne . Den som ble hoved vinneren denne gangen , har trofast alle ganger da jeg har lagt ut konkurranser delt også , selv om hun ikke vant da så gir hun ikke opp. Det å se den gleden i øyene på vinneren var oppriktig gøy. Dette er noe jeg oppriktig digger med jobben min , at jeg kan gjøre slike ting . Det å lodde ut  flere premier slik at flere kunne få den samme gleden som hun som vant første premien er for meg veldig hyggelig .

Hadde så lyst til å gi noen en behandling , det å gi så får du igjen sies det så gleden er ved min  side. Derfor så gikk jeg nøye igjennom mange av de ,så ble det valgt ut 10 ekstra vinnere , det å kan bidra med dette er så gøy . Det gir meg enormt masse tilbake ved å gi da en merk stort den gleden de oppriktig får da de fikk meldingen i fra meg . Det er det som gjør at denne jobben jeg har , blir en drømme jobb .

En vet aldri helt hvordan dagene blir litt vanskelig å planlegge venninne date , men det er også slik det er da en har valgt denne jobben framfør å jobb i det tradisjonelle.

 

Det å kan kjøre ut med varer mellom slagene så gjør også det mye med meg , gøy å møte kunder . I den siste tiden så har jeg vært bil løs , eldste sønn har lånt den å jeg har av den grunn vært låst her hjemme. Jeg har ikke tatt noen skader av det , heller tvert i mot . En har bare godt av å trekk seg litt tilbake  i blant .

-kjenner på at jeg liker det også , må liksom ikke være der alle ser meg , litt rart det her en liker også bli sett å merket . Det å trekke seg tilbake gjør også at jeg blir tryggere på meg selv . Det å ikke alltid må være for alt å alle er godt i blant.

 

En kan være redd for at en blir folk stygg ved å sope her alene , men føler meg meget så trygg på at det er ingen fare før det heller , bare godt å være i mitt eget. Tror vi alle sammen har godt av å lene oss tilbake i blant .

 

Bli som å leve et bohem liv , men det er behagelig det også .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg