18.05.2018

Hei !

 

Enkelte dager er vi bare ikke  like produktive så e det bare, men godt å kan ladde opp baratteriene også . Det behøves må no si at det virker mest som at mai er bare fridager , blir så amputert med alle helligdager mitt i mellom vanlige arbeids dager , sånne inneklemt dager you know ! . Mai mnd merke jeg stort at de fleste de har ikke tid til noe , de skal reise bort , eller så skal de på hytten eller , eller så har de bare bestemt seg for å ikke ha tid.

 

Derfor så er det godt å avpasse min egen tid opp mot hva jeg oppriktig vil gjøre , å ikke vil gjøre. Vi må bare ta litt plass i vårt eget liv også . Å forme det som er aller best for oss selv .

Det er siste innspurten for å få levert inn selvangivelsen , siste frist før meg er 31 mai , hvorfor er det alltid slik at vi utsetter å utsetter til siste time ? Jeg har ikke tenkt å gjøre det altså , skal jobbe med det i helgen å se over hva som er rett å hva jeg skal sende inn av tall. Det ble litt andeledes i år da jeg startet opp firmaet mitt i fjor så endret det seg mye på skatten før meg i år det å sende inn en nærings oppgave før bedriften er speiselt og samtidig spennende. Det å skal gjøre noe nytt er alltid spennende , derfor en sikkert utsetter ting i det lengste . Det tar ikke lang tid , men vi er slik ofte at vi bare utsetter så tar vi det til senere .

 

Motivasjon må vi ha godt i oss til uansett hva vi skal gjøre, har vi ikke den i oss ,så mister vi også motivasjon . Det som jeg ser er viktig å ha noen dager som en ikke alltid må produsere så meget , fordi da er det lett at vi brenner lyset i begge endene av prosjektet , vi mister interessen for det hvis det blir for mye jag eller at vi blir maset for mye på. Da stagnerer vi å mister den motivasjon som skal til for å få gjennomført prosjektet .

 

Det å ha litt late dager , dager der vi tillater at vi gir litt fan , vi må få lov til det er så godt å daffe litt , ikke alle dager men enkelte dager er det lov.

Det betyr at vi gir oss selv det vi også trenger der å da, vi tilfører oss selv den balansen vi trenger ,, den næringen for at vi klarer å gi mer gass på det vi jobber med . Derfor så er jeg så glad for at jeg har lært meg å ta litt pauser under å mellom jobbene . En kan ikke bar tute av sted , når jeg kjenner at jeg må kutte ned på jobb eller noe annet så gjør jeg det. Veldig behagelig etter på da en har lyttet til kroppen sitt eget signal til meg .

Det værste en gjør er at en bare peis på å la det stå tel , jeg har prøvd det flere ganger så vet at holder jeg for meget på så er jeg utbrent om jeg ikke lytter til de signaler som kroppen sender ut , at jeg skal slappe av .  Derfor så må en det av å til , gire ned .

Selv om jeg synes disse dagene kom med vel mange fridager , så er det også godt å få det , men synes det ble litt for mye etter kvar andre men vi gjør ikke noe med det . Bare å nyte dagene så godt som det lar seg gjøre .

Jeg har en konkurranse som enda pågår i Gruben Massasje , som jeg ser begynner å vokse seg stor , mange som ønsker en gratis behandling å mange som ønsker hjelp pga av ulike årsaker. Det å lese alle som ønsker en behandlinga er så flott for meg , fordi jeg ser at min eksistens er så absolutt nødvendige der ute . Dette er en markedsføring for meg , for å promotere meg å bedriften at vi finnes , bare det å få flere følger som følger siden min er også noe jeg setter enormt pris på. Vi er ikke langt unna 1000 følger nå som jeg trenger om jeg skal lodde ut flere  heldige vinnere til en gratis behandling .

 

For Gruben Massasje er dette gull for vi tilfører nye potensielle kunder til siden min , som blir kjent med at vi finnes , det som er om en ikke promoterer seg så får en heller ikke noen respons i fra nye kunder, det behøver vi hele tiden , en trenger å få igjen de gamle kundene , også trenger vi å hele tiden få nye kunder , det som heter vekst i en bedrift at vi får et hvis antall av samme kundemasse som kommer igjen også har vi en hvis vekst i nye kunder , det er noe jeg hele tiden har hatt . Under oppstart å til nå , hele tiden komme det kunder igjen , også tilfører jeg nye . Det er godt å se at utviklingen selv om en kan føle at det går litt tregt , men la det være , vi modnes også blir vi mer mottakelig mot det vi skal gjennomføre. Vi er skjerpet også er vi takknemlig disse 2 faktorene er viktig for å lykkes med bena godt plantet på jorden .

Svever vi så blir fallet så tungt , vi må heller være så jordnær at vi er den karakteren vi er å ikke forandre oss selv om vi skaper en karriere som bidrar til at en stikker seg litt mer fram .

 

 

 

Derfor så må vi også ha truen på at vi er gode nok for andre , oss selv også det vi ønsker å jobbe med. Vi er gode for å bli elsket av den rette utkårede som er en perfekt make for oss.

Derfor så aldri fortvil om en føler seg litt alene , så se for deg en annen virkelighet så kommer den til deg da du er moden for det. Det er slik med alt vi ønsker å foreta oss , eller det vi setter på dags planen .

Vi må ikke miste trua på det vi ønsker å oppnå , vi må heller ikke fortvile om det vi vil oppnå tar litt lengre tid , det er jo også derfor det kan virke tung grodd når ting ikke skjer som vi forventer eller håper på –  Da må du alltid erindre at du er : Modigere en du vet, sterkere en du tror og  klokere en du forstår.

 

 

Tusen takk fordi at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg