Genialt Test det ut du også !

Hei !

 

Du snakker om at dagen den lever så til de grader, det å få lov til å ta seg en by tur også se andre folk er veldig hyggelig. Ikke ofte jeg har vært på by tur , men en å annen gangen må en ta turen . I dag var det godt synlig at alle skulle haste av stad til å shoppe siste finishen til 17 Mai , litt glad før at jeg ikke måtte stresse med det i år, må si det. Liker nå bedre den behagelige delen av 17 mai , å nyte dagen sammen med ungdommen , å ta det litt kuli. Det er så behagelig å ikke stresse , bare få lov til å nyte dagen godt . Det kan jeg like veldig godt.

Hadde vært så godt om vær gudene hadde vært med oss i morgen på selveste dagen som ungene gleder så enormt til , 17 mai feiring er nå aller hyggeligst med flott vær å kan nyte dagen sammen med venner og familie.

Siden 17 mai er på en Torsdag , er det mange som også reiser bort, på hytten å andre passer. Det er sikkert veldig godt å bare flykte av sted å ladde batteringene , jeg ser den veldig godt,

Bare det å nyte dagen her hjemme , gleder jeg meg til ,bare å ladde opp å være til. En trenger ikke så mye styr nå lengre . Litt godt å kan lene seg tilbake å bare være. Det betyr veldig godt at jeg har fått store barn nå , så er godt å slipp å stresse med tog og lignende. Selv om det var stor stas da ungene var små. Så er den tiden også posert til en flott historie.

 

 

 

En kan merke at en drar på årene da en endrer denne kursen i livet , da ting ikke lengre blir like viktig som før, kommer garantert til å endre seg da livets dessert kommer , å en kan feire 17 mai med små barn igjen , så kommer det garantert til å bli mer stas igjen .

Fordi denne dagen føler jeg tilhører barna , at de skal få kose seg å nyte dagn , selv om den tilhører oss alle også tror jeg det er ikke rent lite viktig at vi reflekterer over  hvorfor denne dagen feires .

Det å vise  mer takknemlighet for at vi har et så godt  her i  landet å bo i som er fred å vi kan ytre oss hva vi mener om alt er veldig behagelig , det er ikke alle land rundt oss som har det like flott som vi har det. Både av sosiale goder også sist men ikke minst vi kan gå kledd i akkurat det vi vil uten at vi skader noen via vår kultur.

Jeg hadde kunnet ramset opp masse her , men velger å stoppe i tide .

 

 

 

I morrest da jeg sto opp kunne jeg ha sovet mye lengre, enkelte morgener så er det så behagelig at en kan bare slumre å dømme videre. Enkelte dager så ønsker en bare å daffe å bare eksistere . En sliter da med motivasjon ikke sant ?

Du har sikkert kjent på den samme følelsen at bare litt til , å bare litt til så skal jeg gjøre det. Dette tror jeg er kjennbart til flere en bare jeg , en ser med alt en skal gjøre så er det alltid noe som blir utsatt i perioder. Det er slik livet er, en må bare godta at vi ikke får ting alt på 1 , 2 og 3 .

Før hastet jeg veldig , nå kan jeg gi meg selv mer slakke  kan jeg føle å at jeg må bare , jeg må bare … godt å kan se at det ikke bare er meg som har det på samme måte. Det er bare det at ikke alle våger å innrømme de feil eller de mangler som de har . Det er så godt å være frigjort å ikke være redd for å være meg selv. Like det så absolutt også er det så mye lettere.

Jeg gjør et stort forsøk å gjøre alle dage verd å huske , i dag så fikk en slektning av meg  til å huske denne dagen bedre , litt kult å bare vær den karakteren å kline til , å leve livet. I rulletrappen så møter jeg henne, så spør jeg henne om hun vil ha en Oriflame katalog , hun svarer jeg har fått til deg, så svarer jeg henne den er gått ut , så må jeg ta meg tilbake i fart for gi henne en ny katalog, litt godt å kunne lage litt variert på dagen , du e så gærn si ho , måtte le litt godt å kjenn at vi lever .

 

Det å ha med seg kataloger å gi ut til venner også bekjente de gjør ingen nytte av å ligge her hjemme. Så fikk gjort litt jobb i dag som ikke synes men det er også halle jobben min .

Det å ha jobben med seg uansett hvor en går er så genialt , fordi en møter stadig vekk på kjente som en ofte bare går på. Så er meget lurt å ha med seg litt kataloger så en kan promotere både jobben å vipps så har jeg nye kunder før jeg vet ordet av det.

 

 

Vi har ofte problemer med å sortere ut det som er viktig , selv jeg sliter ofte med å få timene til å strekke til. Det er ikke lett å spesielt om jeg er avhengig av andre som kan hjelpe meg , så merker en at da blir tiden strekt ut litt lengre en jeg egentlig ønsker selv. Ofte kan det bli litt slik , i dag også denne uken så skal jeg jobbe mer med de tingene jeg selv har utsatt til å gjøre det en annen dag, dette er noe vi alle gjør. Derfor så er det så lett å gjøre noe annet. å vipps så er tiden brukt opp.

Jeg har mange baller luften som jeg ønsker å både produsere mer av, å samtidig jobbe ut . Det å utvikle å se ting framfor seg er noe jeg oppriktig liker veldig godt. Vi venter med det å så venter vi med det så har vi glemt at vi skulle gjøre det , men så kommer det noen på besøk å så går tiden , å ja kom på det nå jeg skulle jo ringe henne som jeg ikke hadde pratet med på lenge . Med te  posen i kjeften å du kjente lysten tar deg , også har du ingen å misbruke hva gjør du da ? Du må jo bare legg deg også har jeg mange hotell puter. Det er et svært mannfolk, som jeg kjenner holder rundt meg , Genialt ikke sant, når du legger deg også kjenn du noen som ligger tett inntil deg så da jeg sover så tror jeg jo at jeg ligg trygt at med en kjekkas . Genialt ikke sant ? test det ut du også !

Vi mennesker vi er litt rare , vi venter til at alt skal være ferdig før vi kan vise det fram , vi venter til alt er okey før vi kan vise ting vi elsker

 

0 kommentarer

Siste innlegg