Et smil er ikke alltid det du ser , you know

Hei 😙

Deilig å kan nyte sommer å sol 🌞🌞🌞 vi e så heldig som får oppleve dette.  Det å vær frilanser betyr også at på slike godværs dager så nyter vi de helt å holdent 😙

Det å vente på kunder i dette været er ingen problem, det er rett å slett bare behagelig.  Det å se over å fikse litt på arbeids rommet.  Å være forberedt er noe som er viktig.

Fikk mere varer i går til bedriften, som  jeg skal tilby kunder.  En må være på skal en nå ut til kunder, det som ofte er avgjørende i salgs jobben så er det at jeg har varene inne på lager . Når kundene kontakter meg , så skulle de ha hatt varene helst i går .

Ikke alltid like lett å vite hvor mye en skal ta inn , men det er jo det  som også gjør jobben spennende.  At en ikke helt vet hvordan alt blir.  Det er så viktig at en har de rette produktene inne 😙

Sommer å sol i Rana, det betyr jo også at kunder trenger sol Produkter å produkter som er mot innsekter og lignende.

Derfor må de produktene som en har inne  være aktuell i forhold til årstidene 🌞😙👌

Så tidlig sommer som vi har fått nå lover godt .  Det betyr at en må ha nok produkter inne av de merkene, som selger best i denne årstidene 😙

Ikke alltid lett å vite hvilken produkt som blir en bedt selger . Derfor må en selv teste ut produkter å prøve.  Så må jeg som selger prate varmt om de .

Ingen dager er like , derfor ta dagen som den kommer.  Gjør noe positivt ut av dagen så en kan se tilbake på at dagen var ikke bortkastet . 😙

Selv om en kan synes at ting tar lang tid, så betyr ikke det at ting ikke blir som man håper på.

Derfor må en gjøre noe annet i mellomtiden i påvente til det som en venter på skal skje.

Logisk ikke sant ?

Alfa omega at en husket å kle på seg et ekte Smil . Det er så kjennbart om smilet er falskt. 

Jeg å kidsa var å shoppet på en dagligvarebutikk. Hun som satt i kassa burde ha fått et kurs i hvordan hun skal bete seg blandt kunder. Det blikket å den adferden hun hadde passet ikke inn …. Så neste gang jeg er å ser det igjen.  Kommer jeg til å si ifra!

Liker man ikke jobben sin må en før Guds skyld si opp å dra en annen plass å jobbe .

Så et smil er ikke alltid det du ser , fasade you know?

Takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg