Alle de hinder vi ….

Hei ❤

En nydelig dag å våkne opp til 😙

Det å få en 14 åring i dag, å har hygget oss sammen med familien, i konfirmasjon var veldig hyggelig 😙

Ble en litt annerledes feiring før 14 åringen , men vi skal heller ta det igjen ❤ Dagen har vært magisk å flott , det å bruke tiden på andre er så godt.  Vi blir ikke så selektive å ser kun oss selv .

Vi begynner å få store barn nå , det å se at våre barn er flotte karakterer.  Er noe en kan være oppriktig stolt over våre arvinger.

Når konfirmasjonen er på en Lørdag er det jo også mye igjen av helga.

Mine arvinger skulle ferie 14 åringen på kino , så det ble også tid til det. 

Mor selv fikk pakket litt varer ; er alltid godt å mulitaske 😘 å være litt flink til å se jobben litt mer framover.  Så er det godt å se at en får unna masse varer til kunder 😙 det å ha våget å hoppe i en fallskjerm uten skjerm….er noe jeg gjør nå . Jeg er i en arena som jeg oppriktig ikke vet hvordan alt blir.  Det betyr også at jeg hele tiden må fokusere mer på målet å se det framfor meg.

Jeg har en god følelse på at jeg kommer til å klare å holde hodet over vannet.  Målet mitt er å lykkes med mine drømmer.  Det betyr også mye blod svette å tårer , fordi en møter ofre på hinder .

Alle de hindrer vi møter , ser jeg på som en positiv energi å erfaring rikere. 

Alt vi opplever ta det som vi skal lære , å vær raus.

Den jobben jeg gjør er ikke en jobb før amatører . En må hele tiden gi alt . Det kreves at jeg er godt disiplinert.  Noe jeg føler å mener at jeg er.

Den jobben gir meg enormt energi til å stå på.  Det å våge å være i det , å ha trua på at jeg kommer til å lykkes 😙

Om jeg tenker på alle som alltid sier nei , når jeg gir de et tilbud.  Eller fokusere på alle som ikke svarer  meg, så hadde jeg bare måtte grevd meg ned .

En opplever opp nedturer derfor fokuser jeg også på å få solgt mye produkter.  Slik at jeg tilføre mer kunder.

Det å være så jævlig sta som jeg er, så kommer jeg også til å lykkes med mine mål. 
Derfor ser jeg hele tiden etter nye metoder som vil ta oss et steg videre .
Ser bare på herre produktene som jeg selger de har fått ben å gå på . Lykkelig over at jeg har blitt mer flinke til å selge de produktene som jeg selge , til kunder i Gruben Massasje 😉

Det tar litt tid før alt blir naturlig å gjøre .  Det er en selvfølge nå at jeg tilbyr kunder  produkter 👌

Derfor så når jeg ser tilbake på alt jeg har gjort siden oppstart.  Så ser at jeg har lært mye.  En må ha god dose tolmodighet, å ha passe is i magen. 

Det å kjenn på frykten bidrar også til at jeg blir mer løsnings orientert.  Å brette opp ermene før å blir mer entusiastisk å glede meg mere på framover.

Tusen takk for at du leser bloggen min.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg