Wooow tenk i morgen har jeg 14 åring 💙💙💙

Hei ❤

Litt spesiell dag i dag 😙😍 siste dag jeg har en 13 åring i huset mitt.

Litt surrealistisk at du i morgen fyller 14 år , hvor er årene blitt av ?

Den 12 mai da du meldte din ankomst, så hadde du det brutalt travelt . Jeg hadde nesten ikke tid til å kom meg hjem med dine store søsken, før det bar av sted på sykehuset.

Litt glad før at jeg ikke ble stoppet av politiet den dagen , før da hadde du garanterte kommet da 😙

Det å få til å bli kjent med deg , det å se hvor flott du er blitt , en magisk flott ungdom.

Utrolig stolt over deg 💙

Jeg har i grunn mye å være stolt over, gleder meg sykt til framover med deg ❤

Har funnet fram flere høyde punkter å fine øyeblikk som vi har sammen skapt. 

USA turene vi var på sammen i fjor, lever enda sterkt i oss .

Gratulerer så mye med dagen din min flotte sønn, håper å trur at bursdagen din i morgen blir fin på alle måter 💙💙💙

De beste ønsker på dagen din er herved sendt til deg love you 💙

Klem fra

MAMMA 💙💙💙

0 kommentarer

Siste innlegg