De er noen jævler fordi de liker DRAMA!

Hei !

 

En nydelig sommer morgen å våkne opp til, dette kan vi lett venne oss til å ha 20 grader , digg været. Det at Mai kom med finvær så tidlig er ikke en vare som er ofte. dette nyter hele rana, å er ute  drikker morgen kaffen , også ordner til i hagen . Er så godt at snøen dro før 17 mai er ikke ofte det heller skjer. Været som vi har nå det skal vi nyte helt enkelt .

En har ofte mål også planer for dagen , det eneste målet en har i dag er at en skal få ferdig det som står igjen ute slik at det er bare å klippe gresset , også få stelt ute så vi kan bare glede videre på framover. Høre fuglene prate , å en bare nyter dette øyeblikket , er så magis også deilig å bare nyte fine dager . Det er det samme som å dra til Syden , bare en har det bedre hjemme .

 

Magisk å lytte til alt som skjer ute , fugler også se på humler hvor store de er , dette lover godt at vi får en flott sommer. De magiske øyeblikkene er det som gir oss den ekstra gnisten før å klare alle utfordringer som livet kommer med.

Vi har en flott sommer i møte, bare noe vi kan glede oss til kjenn selv at denne sommeren kommer jeg til å nyte fult ut.

 

 

Nå vi er i våryr vil tilværelsene ,så blir vi veldig blind på alt rundt oss , derfor så ta ikke alle komplimenter som at det oppriktig er det om det kommer i fra en som er interessert i deg , fordi vi må ikke bli blind i forelskelsen , det er så lett å bli det at vi tenker åh han er så kjekk han steller for meg også lager han mat og lignende. -vi har det så bra, også går det en stund så er man fanget inn i det som ikke er så kult lengre.

Det å havne i et forhold etter at en har vært i et dårlig forhold , så må en også gjøre seg ferdig helt å holdent med det, det tidligere forholdet må være sundt , på den måten at du har fått dette i fra ditt hode. Gjør vi ikke det , så tiltrekker vi oss like karakterer som de vi var sammen med. Et utrykk i fra asken til ilden, plutselig så var ikke eks typen den verste lengre… Vi blir lett smigret , vi blir lett fasinert av eiendeler, men hva er eiendeler om en person ikke har de rette verdier ?

Jeg har selv vært i 2 elendige forhold som har vært med mennesker som jeg er lykkelig for at jeg fikk ut av mitt liv, det å være sammen med psykopater er ikke for amatører , men det er ikke noe en trenger å fortsette med.

Vær ikke så jævlig godtruen å må gjøre alt etter den andres pipe, hvorfor er det en som skal diktere ?

Jeg brøt alltid de mønstrer der jeg oppdaget tidlig at han jeg ble med som var psykopat han styrte livet mitt i , jeg levede det ikke selv.. Det er ikke slik vi ønsker å leve er det ?

Det medførte selvfølgelig at han kom oftere med trusler til meg ved at jeg brøt mønster, men da kom det også tydeligere fram at han skal jeg aldri flytte inn sammen med.

 

Jeg fikk høre i fra min mamma da jeg begynte sammen med psykopaten , at jeg gikk i fra asken til ilden , ho brukte å si han du var sammen med før var ikke godt men han ble barnemat i forhold til dette du har opplevd nå .

 

Jeg var veldig glad før at mamma tok til mele å sa i fra hva hun syntes om han jeg var sammen med, fordi det var nødvendig , han hadde klart å smiske seg inn i livet til meg å mine barn ,  å hadde allerede da klart å kloret seg fast i hvordan jeg skulle leve mitt liv.

Han psyket meg også ned totalt slik at jeg ikke hadde truen på at jeg kunne jobbe. Det å ha meg hjemme å være lett tilgengelig er ikke slik det skal være , en skal kunne leve som normalt.

Derfor dere alle , vær glad om andre sier i fra om den du er sammen med, det er ofte vi trenger en som kan gi oss en hammer i høve så vi våkner opp i forelskede rusen , fordi du er blind da du er in love,

Selv om vi ser at ting ikke er helt ok , så kommer det smygende til oss så er det ikke så lett å komme seg i fra da en sitter i saksa. En må begynne å være mer kritisk til hvem en ønsker å være sammen med , en å bare haste seg av sted.

 Er du ikke ferdig å rydde opp etter det siste forholdet, ekteskapet , da bør du faktisk være alene fordi du tiltrekker deg kun mennesker som ikke er gode for deg.

Fordi det du har i ditt sinn er  mye negativt , det som er da en har vært i et forholds brudd så er ikke alt rett satt i hop , så da trenger vi alle å tilføre oss sunne vaner . Også finne oss selv igjen uten en partner. Ofte kan noen si jeg har jo vært alene i mange år, men da de ikke heller er ferdig med oppgjør på ulikt vis med den tidligere samboeren , så er det som de er sammen mentalt. Da henger dette med deg å vipps så er du i noe du ikke hadde ønsket.

Noen mennesker går det heller ikke an å råde bort i fra noe, egoet deres er dessverre så høyt , de må lære på den tunge veien selv.

 

For pårørende som ser galskapen så er dette en trist tid, fordi det er ikke noe gøy å se dine egene lide. Det tok meg 2 år etter et 9 mnd forhold før jeg fikk fred, han tok å kopierte min telefon liste, han ringte å sendte ut trusler til mange av mine slektninger, han sjekket min telefon liste også kopiere så han hadde full kontroll. Disse menneskene de starter med et smil også viser de sin raushet , da de har fått deg i sin favn så gønner de på. De smiler alltid til folk rundt deg, men så er de også en jævel fordi de liker Drama.

 

 

Tusen takk fordi at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

2 kommentarer
    1. Blir lettet på dine vegne over at du kom deg bort fra psykopatene. Høres forferdelig ut, men dessverre kan jeg ha møtt noe lignende i fortiden. En kjæreste skal ikke holde den andre nede, det blir bare feil.
      Føles som om man aldri skal komme seg videre etter dårlige forhold.
      Det er så varmt ute at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Godt med høye temperaturer nå etter en lang vinter. ^^

    2. Takk ❤
      Ja veldig godt å kom seg ut av slike forhold .
      Håper du har det bra ❤
      Vi må bare nyte dagene 😍

Siste innlegg