Ser at jeg er på god vei til Suksess .

 

Hei !

 

Du snakker om at frigjørings dagen har vært magisk .vi er heldig som bor i Norge et flott land å bo i .

Dagen i dag har vært veldig variert, nok variert til at denne snertene damen kjenner at jeg blir nok tilfredsstilt. Det å ha kunder i Gruben Massasje , er også noe som gir meg masse glede , å få kunder igjen å igjen Takknemlig har ikke lov til å være noe annet . Det å få solgt produkter , å få bestilling i fra kunder er også veldig hyggelig. Dagen den går i den takten vi er i.

 

Jeg er et menneska som alltid ser de rundt meg som viktig, det å vite at ungene har det bra er noe som betyr enormt masse for meg. Det å se a de er gode mennesker som gjør en flott innsats er noe jeg setter enormt pris på. Det betyr at de er slik som de skal være for å takle å gå inn i arbeids livet . Det å se mine 2 elste som har begge jobber, er så kult, det at jeg brukte mitt nettverk for å introdusere de for de arbeids plassene , å ser i dag hvor flink de er. Bare det å vite at all den rosen de begge har fått i fra begge sine sjefer er korrekte, fordi ingen av sjefene som kommer med skryt bare før å gjør det. Deilig å vite det, fordi det er mange som bare skryter i vei også er det ikke velment det de sier. Da tenker jeg de kan holde orden tilbake , enig ?

 

Det å se på værmeldingen å ser at vi i Nord Norge kommer til å få mange flotte dager, det er en sånn glede , det betyr at vi kan tine opp en forfrosset kropp etter en lang vinter, nå glemmer vi snart hvor kaldt vi hadde det. Er ikke det godt ? De som reiser til Syden de må før guds skyld bare reise , jeg misunner de ikke , været her nord er bare alldajen når vi har så flott som vi har nå.

 

Det å ha fått solgt mer sol produkter bidrar også til at jeg våger å bestille opp mer som jeg skal selge ut i fra Gruben Massasje , det er så godt å skape min egen lille hverdag, jeg digg det. Som i dag der en hadde kunde også fikk besøk  av en kompis . Også kan være den lille karakteren som jeg er, bare det at jeg får lov til å jobbe med det jeg digger aller mest å bygge opp mitt eget. Ser at jeg er på god vei til suksess er deilig .

Både det å ha trua på det vi ønsker å gjøre må ligge i bunn, om vi ikke vil lykkes å vi streber etter målet vil vi så absolutt ikke lykkes. Derfor må vi satse på de områder der vi også kan vinne , å være en vinner.

Det å ha god nok tid for å reflektere med min 13 åring , digg jeg meget , ser at det bor en god porsjon pappa og mamma i meg, godt å se at de flotte verdiene er på rett plass.

Det å motivere seg selv er ikke alltid like lett,  men hvordan kan vi klare å motivere en 13 åring før å få de til å synes at kles vask også å selge Oriflame eller andre ting som gjør at de utvider sin egen konforsone ? Fordi vi må utvide det litt mer en bare å henge med venner , vi må lære de opp  til å stille de rette kravene til seg selv.

Kult å booke tid til min minste sønn , jeg forguder han på alle måter, fordi jeg ser at her bor det masse flotte talentet som bare  må ut. Vi har alle skjulte talentet som vi ikke våger å la komme ut pga av at vi er mest redd for å drite oss ut. Det jeg er også det våre barn blir opplært til å være redd for å prøve noe annet , derfor så må vi forleder også være mer på banen slik at vi ser at de blir folk av våre barn .

Sjefen til Lisa Marie, sa til meg hadde det ikke vært fordi Lisa Marie var så flink også så grundig i sin jobb ,så hadde hun aldri fått jobbet der i sommer. Det å få høre hun har fått så mye skryt ved at hun leser hva hun skal gjøre, ser at hun må være behjelpelig og lignende det er så godt å få denne tilbakemeldingen. Fordi da har jeg som Mamma , med stor M fått til å forme til min Datter til å bli en flott karakter som også ser at hun må være raus , se hva som skal gjøres også være på tilbud siden i karriere . Fordi han hadde 15 andre som sto i kø før å ville ha en jobb på Meyergården . Så hun har all grunn til å være stolt. Både jeg har jobbet ved meyergåren  i mange mange år, likeså har bestemoren hennes som er Himmelens vakreste engel gjort. Så godt å se at hun tar steget å vil noe annet enn kun å være lat å tiltaks laus.

Hun er alt annet en lat den jenta , hun er en magisk jente som jeg forguder, også en flott person som kommer til å nå langt.

Det ser jeg stort på alle mine 3 barn , at de har noe sær egent i seg alle sammen , noe som få har i seg i så tidlig alder. Deilig å se at de er så voksne til Sinds å er mer fornuftig en mange vokse mennesker en vet av.

Da en har disse 3 å bruke mye av tiden sin på , så blir  målet mitt enda sterkere før å nå det fult ut , da en ser hva tid betyr for meg. At jeg har den friheten til å eie min egen tid. Så skal jeg lykkes helt oppriktig å klare meg uten en annen jobb i tillegg. Det å se at jeg er på rett vei også vet at jeg kommer til å lykkes med at jeg gjør bare jeg selv innerst inne ønsker det jeg gjør.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg