Åh yes det er mange det ,

Hei !

 

Deilig å starte uken , med å få booking kveden før , lik å ha masse å gjøre så begynner uken godt. Er vel slik en er opplært til å ha nok å gjøre slik at vi holder hodet over vann.

Det å se resultatet i denne mnd , på hvordan min utvikling i Gruben Massasje har vært kommer til å bli kult, fordi veien hit har vært veldig spennende også veldig hyggelig . Det å ha møtt på så masse mennesker , som jeg har fått hjelpe har vært så fantastisk . Det jeg har opplevd til nå hadde jeg heller ikke forutsett, du vet en planlegger også håper man at en lykkes, men du vet vi har ingen aning på hvordan vi blir tatt i møte der ute. Det er alltid noen som sier at de skal booke tid, også gjør de ikke det, det er en erfaring jeg har i salgs gamen min at det må vi bare leve med, noen sier bare ting for å vise at de bryr seg en stakkars liten stund.

Det er heller ikke noe en trenger å bruke tiden sin på  heller på de som oppriktig vil deg godt her i livet , å yes det er mang det .

 

Først vil en bare vise takknemlighet før alle som benytter seg av mitt tilbud, men en annen ting så må også jeg jobbe mer for å booke kunder, jeg må være på. Det som er så viktig at  kunden får det lille ekstra.

Det å utvikle seg etter oppstart har jeg så klart også gjort , jeg har tatt i bruk mer produkter under en behandling, hvorfor ? jo fordi jeg ønsker å utgjøre en større forskjell slik at mine kunder går ut ifra meg å kjenner seg fresh å vet at jeg oppriktige har gjort mitt aller beste.

 

Kunden komme for å få en god behandling om kunden er til meg i 2 timer , eller mindre . Uansett tid så skal kunden ha fått den hjelpen som kunden kom for å få.

En kan ikke love at en kan ta bort smerter , men en kan gjøre sitt aller beste til at ting i alle fall skal blir bedre. Den kunden som pushet meg , til å starte opp , er mitt svar på at ved å ta flere behandlinger så blir det bedre , jeg fikk denne kunden til å få bedre livskvalitet , det å vite det å se at det jeg gjorde for kunden ga resultater. Kunden måtte ta flere behandlinger, men ble overveldet. Slike minners ,sitter seg sterkt i mitt sinn , fordi jeg så hva som hjelper også hva jeg kan gjøre for å hjelpe andre kunder.

 

Det å også få så mange lov ord i fra denne kunden er også noe som en tar med seg , til andre kunder . Fordi ved å ta lærdom å se hva en kan gjøre bedre selv om jeg gjorde mye bra i starten så var jeg også enda da fersk så nå den 14/5 er det 6 mnd siden oppstart , helt surrealistisk at jeg har fått til så mye på denne tiden.

Det å være sin egen sjef er noe jeg jobber målrettet i mot for å lykkes med. Fordi jeg vil oppriktig lykkes med mine mål , jeg ser at jeg også er på god vei til å klare det også.

 

Det å ha formet bedriften min på en større arena, å ønsker å ta den mer ut er også noe jeg ser fram i mot. Jeg har jo være på ulike foredrag også kurs i å bygge business så jeg har et veldig  sterkt behov for å få lov til å gønne på litt rocke litt å leve. Det er så behagelig å leve å lære under utvikling .

Den setningen ble meget dyp men , pytt pytt det er bare nødvending å skape litt flyt i noen ord, jeg ser det da jeg har en behandling , som går over 2 timer, så må jeg også bygge opp min flyt også skape en god stemninga , det er jo motivasjon på det sterkeste , en følger ikke med tiden hele tiden , men en opprettholder det en skal gjøre , også skalper en magisk å lun stemning .

 

Ved å ha litt ulike planer se på verden med ulike øyne så kan vi også påvirke andre selv om vi ikke tenker over det  . Ved å være et godt medmenneske så er det mange som ønsker å se opp til deg, en merker det så stort da folk blir syke , da er plutselig alle der å skal trøste . Du verden det er fint , men hvorfor ikke vøre alltid for andre , gi litt av din tid , ikke bare sette av tid da kun det er deg som ønsker å bli tilfredsstilt ?

Enkelte ser kun seg selv , dessverre men det er som en alltid bruker å si , vi blir innhentet uansett . Vi kan være egoist en periode i livet , men vi tjener best på å vise omsorg også være et raust menneske som bryr seg om andre.

 

For meg så betyr ikke en fest invitasjon så mye men en kaffe invitasjon er straks mye hyggeligere, det å få besøk er heller nesten ikke vanlig lengre, fordi vi har det så travelt , trist i grunn at vi ser livet vårt i revy også haster vi av sted til de aktuelle møter og lignende som vi på død å liv skal på. Med teposen i kjeften også blir du tatt hardt å brutalt bakfra om du har en mann som er trøngen , kjenner du deg igjen ?

Dette livet er det vi fleste lever, opplever at de fleste jeg kjenner sier jeg har ikke tid , men tiden den eier vi også selv. Det som er viktig er hvordan vi disponerer tiden vår , der er kluet vi kan få til mye om vi komprimerer mer av det som ikke gir oss noe tilbake .

 

Tusen takk for du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg