Vennlighet avler gode relasjoner

 

Hei !

 

Søndag er en god dag der vi kan nyte dagen godt med , de som står oss nære. Jeg må si at dagen så langt har bare vært hyggelig å god. Det å kan sove litt lenger en ukedagene er for meg gull , det er noe som en setter stor pris på da en får helg .

Været er litt variert , men alltid godt å titte ut at sola den vil komme fram , en merker godt at det er sola som gjør varmen , så alltid godt å se at solen den gjør underverker.

Enda så har jeg bare vært her hjemme , er godt å bare late seg å gjøre det som faller meg mest inn, er vel blitt en person som liker å gå mine egen veier.

 

Selv om jeg føler at jeg ikke har gjort noe , så har jeg gjort litt i forhold til Gruben Massasje også Oriflame, må jo alltid være på også høre med kundene om de ble fornøyd med produktene .

Merker stort at kundene de setter pris på min tilstede værelse også min omtanke for de. Synes det er viktig at jeg viser at jeg bryr meg om de som handler til meg, fordi de er også mine kontakt nett ut til andre kunder om de blir fornøyd . Så vil de jo påmontere produktene mine uten at de egentlig vet at de gjør det. Vi gjør jo også det da vi er fornøyd med produkter som vi handler i butikken , så ja det blir akkurat det samme i min butikk også. Det som er jeg må følg de opp på en annen måte , for å få den tilbakemeldingen som er viktig for å høre om de ble fornøyd.

Det å få tilbakemeldinger i fra kunder at de er fornøyd , er noe jeg er meget stolt over å høre, fordi de gir meg det ekstra giret som skal til for å klare å stå i det visse men samtidig gir de meg enorm kraft til å stå på videre. Selv om enkelte dager ikke er like mye å gjøre. En bekjent av meg sa til meg , du må regne med dager du har ingen ting å gjøre, like så at du har dager med overflod , så derfor bruk dagene fornuftig, ikke stress med å vinne kunder, de kundene de kommer tilbake også markeds før deg på Gruben Massasje siden din , også vær alltid positiv , selv om du kunne ønske at du hadde mer, å gjøre. Fordi det gir meg tilbake til deg selv en å mase etter kunder hele tiden . Det som er viktig er å gi ut tilbud til kunder , det må du selvfølgelig gjøre.

 

 

 

Jeg får stadig vekk mange hyggelige tilbakemeldinger på at folk der ute er glad for at jeg deler , det jeg gjør , deler noe jeg holder på med i mitt liv som får andre til å ønske å realisere sine drømmer.

Det å vite at jeg gjør noe for andre som igjen bidrar til at de er glad for min eksistens betyr at jeg gjør noe bra, det som alltid er mitt budskap i alt jeg gjør er det kun å finne veien til suksess i det vi drømmer om . Jeg vet at mange også kan synes at mine drømmer også kan virke litt små  rare men det får så være , jeg er den karakteren jeg ønsker å være så er du den karakteren du ønsker å være .

Det å skape dagen magisk bare ved å være en selv synes jeg er veldig behagelig , fordi jeg griser det ikke til å jeg gjør meg heller ikke til for å virke andelenes, jeg er bare meg som jeg er. 

Det å våge å være andelenes det å ta litt andre valg, så gjør det om du vil , i motsett fall er du fornøyd med livet ditt også har det greit så vær der du er. Ingen som bestemmer over deg, det gjør du helt alene selv.

 

 

 

Jeg er nok ikke like sprek som henne , men jeg har i alle fall like mye positiv energi som henne , hvordan kan det ha seg ?

Jeg er veldig positiv selv om andre prøver også gjøre dagen min til noe negativt , så må jeg med en gang tilføre noe positiv med en gang før jeg blir like negativ.

Jeg er ikke i balanse de gangene jeg er negativ , da har jeg det tungt en er da på bunn nivå men kun jeg selv kan løfte meg opp igjen , jeg kan heller ikke klandre andre for at jeg er negativ. Derfor så verner jeg meg med hvem jeg tilbringer tid med, fordi de en ikke trives med , de skal en heller ikke være sammen med, de gjør at vi kopierer deres adferd , også blir vi like de vi misliker. dette er så speiselt å lett å bare se de andre å ikke se seg selv ,

Jeg har bestemt meg for å bruke mer tid på kreativitet , fordi det bidrar til at jeg øker min livs glede også kjenner jeg også på en indre seier da jeg får ting til.

Det å være kreativ å gjøre noe produktivt som ikke handler om jobb er også for meg veldig viktig , dette bidrar også att jeg null stiller meg også lever jeg også sterkere. Det betyr ikke alltid at vi skal ha mest mulig verdier, det som betyr mest er hvordan vi har det inne i oss.

Har vi ikke det godt i det indre så har vi også ingen ting å gi til noen andre , vi går tom før vi vet ordet av det. derfor er det så viktig at vi har rett fokus på vår helse også tenker over hvordan vi er også hvordan vi har det helt oppriktig.

For meg er dette mer viktig en gods også gull, fordi hva gjør vi med det om vi ikke har det godt med oss selv, derfor retter jeg alltid det fokuset på de mennesker som har det lille ekstra i seg, som er et godt menneske, som ikke bare har en egen evne for å forsure områder .

Det å få høre at andre som leser bloggene mine , å ikke våger å innrømme det bare før at de er så nysgjerrige er så utrolig måtte faktisk le høyt . Da jeg fikk spørsmål i fra et av mine barn om hva jeg hadde skrevet . Måtte faktisk tenk litt så kom jeg på det, før jeg har ikke en ball i lufta jeg har mange , dere menn har 2 baller der dere vet. Jeg har mange baller oppe i luften som jeg ofte sjonglere , så ja alltid spennende å leve i min hverdag. Kult at du leser bloggen min , men som jeg alltid sier jeg kamuflerer alltid hva jeg skal gjøre, det får du aldri helt vite før det er en realitet , er det noe jeg ønsker å samarbeide med mine barn så gjør jeg også det uten andre sine bemerkninger. Bloggen den er også ment som min motivasjon først å fremst , også har den påvirket andre noe jeg oppriktig synes er gøy. Det å kan formidle det jeg gløder for å mine ider er også i denne arenaen jeg også har mest plass, fordi jeg har veldig få mennesker jeg har i min nære omkrets som jeg kan reflektere også drøfte det jeg gløder for. Vi mennesker er så forskjellige å det er sundt, ser at de jeg har som nærmeste venner er gode støtte for meg i alt jeg beveger meg inn i. Takk til dere alle dere vet hvem dere er , uten dere hadde sikkert ikke alle mine prosjekter vært startet på. Eller kanskje jeg har gjort det likevel , det går jo alltid en fan i meg når noen som tror de kan alt, sier at dette fikser du ikke , så gjør jeg alt for å lære meg det. Da får jeg blod på tann.

 

Tusen takk fordi du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

1 kommentar
    1. 😘💋 Heilt enig me deg sweetie 💕💕💕 Stå på.. Å vær den du e. 💖
      Det glitra så skjønt a deg, å du får iallefall meg tel å bi i beire både form å humør. 😉💖💋

Siste innlegg