Fremtiden kan ingen SPÅ

 

Hei !

 

Deilig å nyte kvelden her hjemme å nyte regnet ute også sitte inne å bare levere å jobbe med bloggen også , reflektere over livet over framdrift også Shatter med andre , you know ?  

Vi lever i en verden som i grunn er litt kaotisk samtidig så er den flyktig , lett å gjemme seg bak en fasade , også virrer vi rundt som noen mumier å bare skal virke så perfekte .

Litt gøy å se på andre mennesker som svirrer av sted, var i kveld på butikken , å shoppet litt  gøy å bare titte på mennesker å se om noen våger å møt mitt blikk som lett kan bergta det med en gang. Alltid gøy å møte blikkene til andre , en merker hvem som lett tar blikket til seg også hvem som du kan holde blikket til.

Mennesker de engasjerer meg enormt , menneske sinnet også om vi ser på oss selv ved den utviklingen som vi faktisk er med på å gjennomføre. Det å bestemme seg for å forandre ting eller tenke på hvor vi var også ser hvor vi er kommet .

 

Det å reflektere tilbake til da vi var unge , å ikke viste vår framtid så , hadde jeg et mål skulle ikke få barn før jeg var 30 år , også skulle jeg ha hus også være i fast jobb .

kun en ting 2 dette hadde jeg , da ventet min første barn , et hjem en god inntekt.

De mål jeg selv hadde satt for meg , at jeg skulle ha en lykkelig familie , et hus også at alt skulle være idyllisk .

Slik er det ikke alltid for alle oss at de mål , våre forventninger blir som de er i vårt sinn . Det betyr heller ikke at vi er noen tapere av den grunn. Heller det at vi lærer at selv om vi setter oss mål , så ser vi også at de ikke alltid er gjennomførbare. Det tror jeg var veldig nyttig selv før meg som mor i en alder av 23 år, også skulle bare hoppe i alt, men det virket nesten som jeg alltid hadde hatt barn , det er noe rart med oss alle før vi blir mor eller , kommer inn i en annen situasjon så er det nesten som vi alltid har vært der .

Dette kan vi speile med alt vi foretar oss, bare vi er genuint interessert i de oppgaver som vi sette oss selv i .

 

 

Det å ha en god motivasjon er den største inspirasjons for å kunne lykkes med noe uenset hva det er som en ønsker å bestige.

Så må vi alltid ha dette i bunn, merker godt når motivasjon blir nedsatt for da utsetter en alt en har som drømmer også mål . Det blir tungt å opprettholde en god flyt , jeg får nedsatt motivasjon ved å være i nærvær av mennesker som jeg ikke er på bølgelengde med, merker jeg mister energiene å bare vil bort i fra situasjonen. Dette opplever du også ? Du kan miste din motivasjon også pga deg selv, fordi du prater om bare negative opplevelser også gjentar deg selv hele tiden , selv om gjentagelser er bare sundt, fordi vi glemmer mye av de gode egenskapene våre , å ha de opprettholdt er også viktig for å ha det godt mentalt.

 

 

Det å ikke helt vite framover er veldig godt, fordi selv om en planlegger mye som en ønsker å gjøre, så er det dermed ikke helt sikkert at en realiserer alt. Jeg møter stadig vekk mennesker som er glad fordi jeg blogger om det jeg gjør å hva livet mitt består i. Det å våge å også ønske om å utvikle mer i bedriften min. Det å være en grunder er ikke noe alle har i seg , dette respekterer jeg . Jeg føler sterkt at alle mine barn har dette genet i seg, de er flinke de er kreative vi kan sammen skape masse stort . I framtiden , de er alle 3 flotte individer som jeg er oppriktig stolt over, at jeg ble deres mamma og ingen annen tok den plassen.

Enkelte grep i livet kan vi føle ikke ble rett, men valget av barna mine har aldri vært feil, de hadde jeg ikke byttet ut med noen, de er magisk alle 3.  Det å være så stolt over de er også veldig godt.

Det å se at ungene de vokser så godt fram , er noe jeg ser opp til også veldig godt å se at de er så selvstendige alle sammen, bare det å se at de er så velvillige til å hjelpe til her hjemme , de er fantastiske små kopier av oss Skarstaer , vet at mor i himmelen også alle rundt oss i nær familie er virkelig er stolt over de. Det er så gøy å høre besteforeldre skryte om de , også høre at de ser hvem som er opphavet , Skrarstad og Hanssen genene de kommer de ikke ifra, tro kopi helt magisk å kan se pappa også mamma i mine barn .

Ved å ha tro på de prosjekter som en ønsker å bygge opp , så er alltid ungene gode ressurser pga av at de vet mer hva som er kult også hva som er trendy nå på markede , det å ha den gode kontakten med de er betryggende også veldig magisk. Det båndet oss i mellom er bare vårt kan aldri kopieres over til andre. Det å kan reflektere også jobbe ut nye ting også se muligheter , er alltid åpen for en ny ide selv om jeg holder på med andre oppgaver.

Det  alltid ha kjent at det å jobbe ut noe annet er innafor , en skal leve  er ikke født i går så skal oppriktig nyte livet , skal ikke angre på at jeg utsatte det som gir livet mening , det å realisere de drømmer og mål som jeg gløder for.

 

 

 

Tusen takk fordi du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg