Wooow helge følese er digg love !

Hei !

 

Deilig å ha helge følelse , du veit tempoet det synker litt, også gjør vi akkurat kun det vi har lyst til å gjøre. For meg er det en perfekt helg. Det å være litt produktiv også være totalt avslappet til alt rundt oss.

Selv om en har frihelg , så er det tidlig kveld, en er så tidlig oppe i ukedagene at en er jo trøtt da fredas kvelden kommer, men før all del godt å finne sengen å ladde opp til denne flotte dagen . For meg er denne helgen en litt fikse helg , har mange planer for her hjemme som vi skal få gjort sammen jeg også ungene. Det å kan få de med seg på mine planer er også en god følelse . Fordi da gjør vi ting sammen også skaper vi også gode minner.

 

Det er regn i dag noe som jeg bare synes er okay , så får vi all snø bort må bare være ærlig jeg er drit lei denne snøen nå. Vi har hatt en magisk flott vinter men nå vil jeg før Søren ha sommer også varme her hjemme. Det å se at våren den kommer bare mer også mer fram , betyr at vi kommer oss raskere fram til våren også kommer sommeren også i rekord fart.

Da en ser på vær meldingen på yr , så blir en jo også yr fordi i neste uke så er det meldt opp mot 20 grader flere dager. Det å kan ha dette i vente så har vi bare med å få ordnet også satt ting i system her hjemme nå. Det glede seg på uansett hva det er en skal gjøre , så har vi en forventing i oss, også har vi en form for glede til å få ferdig stilt et prosjekt.

Ofte kan vi tro at alle de andre er så mye bedre enn oss, men det er det ingen som er , alle mennesker der ute har et eller annen svakheter som de ofte ikke vil vise omverden , dette fordi en skal kamuflere for omverden hva vi er svake på.

Opplever dette ofte på de som skal pirke i noe jeg ikke har på G eller andre mennesker som hele tiden framstår som den mest perfekte , så skinner det igjennom da de ikke har alt som det burde være.

Jeg er på mitt beste da jeg får være kun meg selv, jeg trenger ikke å ha alt perfekt før at dagen min skal være bra, bare det at jeg er trygg på meg selv å mine verdier så driter jeg loddrett i andre sine meninger .

Går man inn i seg selv for å granske seg , for hva som er bra også hva som er mindre bra, med oss selv å da må en være ærlig . Så finner vi alle forbedrings potensialer hos oss alle, vær du trygg.

Derfor er mitt råd , fokuser på deg også ditt om det ikke er velmente ord du så absolutt ønsker å formidle , fordi vi kan skade med å være før herlig også kan vi skade ved å pirke i materien for mye også . Ser alle de vennskap jeg har kuttet ut er de som tror de er så mye nedre enn alle andre. Det blir slitsomt også tilbringe så mye tid med mennesker som framstår som noen genier også er de ikke det. Synes det er litt flaut også være viten til de men godt å være kvitt de også.

 

Per Fugglli var en mann med så flott karakter, så flott måte å se verden på også se seg selv også andre på. Den enkle måten som han ville leve i var også det han mente var også det beste for oss mennesker.

Jeg var så heldig å fikk møte Per i Bodø i 2013 , veldig behagelige mann , som hadde en nydelig måte å framstille det som vi burde leve etter , det å stoppe opp litt å bare være er også helt greit.

Det å ha mange mål i livet er også viktig fordi har vi ingen mål hvordan blir det med vår framdrift ? Vi stagnerer også fallerer vi helt klart. Derfor er det også viktig at vi har den rette balansen mellom dit vi vil også dit vi skal.

Derfor så synes jeg det er så godt å gjøre litt annet i helgene , ikke alltid må være på også stresse av sted . Det mest perfekte er også at en har det bra med seg selv , også nyter stunden. Det å ikke en gang ha tid til å leve , må være meget tragisk , fordi det sier mye om den som sliter eller er i det . Det som er problemet vi ser ikke alltid ting som vi har gått i samme sporet i alt for lenge, da trenger vi faktisk at noen våger å si ifra , men det er også hvordan vi sier det. Vi kan si det slik at vi ikke er til noen hjelp. Så derfor er det så avgjørende at vi tenker før vi sier det rett ut

.

 

Jeg har fått den gode energien i  meg til å lage mat , det å lage mat i fra bunnen er så koselig . Vi limer oss sammen mellom måltidene , det er så godt å kan være en god husmor også hente opp kjerring evnet mitt. En blir glad over å lage noe til ungene, eller til andre . Det er en bonus at en også får det så godt til . har alltid likt å være kreativ på kjøkkenet. Det å skape en ny rett er også noe jeg digger. Jeg å jentungen var innom den nye Asia butikken i går , de hadde masse flotte produkter. Så ble en del kjøp der av oss.

Bare det å kom inn i en butikk å personalet faktisk vil at du skal være velkommen , sier jo også sitt. derfor så kommer vi til å benytte den butikken oftere .

 

Skap deg en flott Lørdag .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg