04.05.2018

Hei !

 

Deilig å få fredag følelse også ha helg sammen med ungdommen , genialt at en får helg , selv om en ikke synes at en har gjort så mye .

 

En god venninne av meg som har drevet sin egen bedrift lengre enn jeg , vet hva hun snakker om. Det går både opp å ned, derfor så jobber jeg også med å ha flere produkter jeg kan selge i bedriften min, for å både kan øke salget også ha mer å gjøre. Jeg fikk solgt Oriflame i dag så er alltid godt når en klarer å få tilfredsstilt  målene sine også at en ser at selv om det er litt rolig så er det godt å ladde opp batteriene , selv om det også kan føles litt kjedelig også.

 

Har mange planer selv om i helgen , så den blir ikke rolig, har selvfølgelig alltid tid til kunder mellom slagene , men jeg å ungdommen skal få unna gjort masse her hjemme. Godt å se at det vårest, vi kjent så godt sjø luften e deilig .Duftene som minner oss om en bedre sommer er nærmere oss en vi tror , derfor så er det så gledelig at en har mye å se fram i mot, pluss mange kule prosjekter som skal ferdig stilles her hjemme. Vi vil h varme å nyte helgen , men som sagt det blir det det blir vi skal uansett kos oss hjemme, er det ikke ute være så er det alltid inne vær også nok å gjøre her inne også.

I dag så jobbet jeg litt med å finne produkter som jeg kan ta inn å selge i bedriften , uff det skal ikke være lett å dykke i et farvann som er så stort at en ikke helt vet hvor en skal lete, en føler seg litt hjelpes laus men  ser det stort på nettet at ikke bare jeg som leter etter det som kan bære flere frukter, jeg har alltid ønsket å ha flere ben å stå på . Jeg kan ikke bare holde på med noe , fordi det er så nødvendig at en har nok å gjøre også bare det å ha nok tilbud ute til kunder. Det å jobbe målrettet er så godt, en ser også at en finner løsninger før en vet ordet av det.

 

 

 

Vet du at det blir bare varmere også så mye finere her ute , godt å lytte til fule kvitter , magisk å sitte ute å bare nyte også lytte til alt som skjer rundt oss som vi ikke har noen styring av. Dette er faktisk rekreasjon på det sterkeste , vet du jeg er så glad jeg ikke skal reise bort i fra denne flotte tiden vi har nå. Dagene de skal nytes vær du sikker .

 

En kommer i så god stemning når vi har tinet opp etter en lang også kald vinter her nord, vi behøver oppriktige  nydelig vær nå framover også at det tiner godt snøen . Så vi kan være masse ute også få tilført masse god energi. Jeg kjenner at det behøves veldig at en får det så varmt også godt at vi kan få lov å føle at sommeren er her snart, det har vi fortjent på alle måter.

Det å se hele nabolaget holde på i hagen er inspirerende for oss også , så blir godt å kan hjelpes åt jeg å ungene . Det blir team arbeid deilig da vi kan dele på jobben .

 

Dørstokk mila mi er ofte like lang som dere andre sin også , jeg utsetter det jeg også burde gjøre. Er det ikke slik med oss mennesker vi tar det i morgen også neida vi gjør det i morgen . Ser på det nye jeg har begynt med som skal ta meg videre i business , det tar litt tid. Ser at jeg er ofte litt snar i avtrekkeren men en må bare bearbeide også planlegge godt hvordan jeg ønsker å jobbe det ut.  Målet er at jeg skal ha det ferdig i august så jeg har heldigvis hele sommeren på meg , på å utvikle en ny måte å tjene penger på for meg, det å ikke være redd for å bane en nye vei , liker jeg . Jeg er en uredd person selv om vi ofte kan kjenne at vi ikke alltid vet hvordan framtiden bringer oss. Så uansett hva vi jobber med , så er framtiden uansett diffust å vi vet ikke om vi har jobb eller er i det forholdet livet ut .Derfor så kan en ikke være redd for å flørte med en ny jobb ide som kan bære mange flotte frukter, før når en ser på de store som Petter Stordalen med flere, så har de også feilet men de har ikke gitt opp håpet. Er veldig viktig at det en jobber for det tror en på , at en skal klare å realisere. Derfor skal en bare nyte litt late dager , fordi de dagene kan være med på å bære nye frukter, vi må aldri ta fri i fra å skal ønske å utvide vår jobb mulighet.

En tidligere bekjent spurte meg , er du en son plagsom selger,  om en ikke promoterer produkter som en selger, hvordan skal du vite at jeg gjør det ? Ser du i teven så bugner den også av masse reklamer også i aviser og alt vi gjør. Det er slik vi er nødt til å gjøre det, uten promotering av et produkt hvordan skal vi klare å skape nye kunder ? Jeg bare undrer, enkelte skulle en nesten tro de var født i går.

 

Det at folk kommer med slike syrlige kommentarer bevitner også at de ikke liker det jeg gjør , men helt ok det er deres greie ikke min. Godt at vi er ulike på enkelte områder også er jeg stolt over at jeg står på . Fordi ser at ungene de ser at jeg får det til det beviser også at en klarer de små stegene til suksess bare en gir alt den rette tiden vi trenger.

 

Jeg ble spurt om når jeg så for meg ,at boken skal være ferdig , siden jeg skal forandre på absolutt alt, også gi boken en nytt løft så har jeg satt meg et mål å få den ferdig skrevet i løpet av året.  Det å ha snakket med de som er flinkere enn jeg i dette faget pluss at jeg har jobbet mentalt også intervjuet flere som mamma har hatt nære tilknytning til , så er dette også det jeg skal skildre også flette inn i boken.

Jeg føler at jeg har vært i dette bokprosjektet en stund så jeg har modnest også tengt ut mer nye også bedre måte å knekke denne koden på. Fordi når en først startet å skrive , så tenkte en ikke helt klart . Nå ser jeg at ved å reflektere også bruke bedre tid, å prate med andre også finne litt mer ut , så vet jeg at jeg kommer til å klare å få boken slik som jeg også ønsker å ha den.

Det å ta i mot veldig mange gode råd, er så betryggende at andre ønsker meg så vel også er så snill mot meg , en har i perioder ikke ord . Det å bygge opp boken er der jeg er nå, da jeg har fått funnet ut , hvordan jeg skal gripe ting bedre fatt så er det også lettetre.

Jeg må også intervjue leger som kan såvare meg på spørsmål i forhold til denne traumatiske opplevelsen som mamma fikk, så er flere momenter som må på plass før alt er ferdig.

Da ønsker jeg deg en riktig så nydelig fredags kveld !

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg