Så er vi også mer bevist på vår framdrift .

Hei !

 

Tenk endelig fredag, en kjærkommen dag for både meg også ungdommen . De er glad for å få helg , også litt ro i fra sine plikter. Jeg gleder meg enormt bare til å kunne nyte en frihelg, å gjøre noe annet jeg også.

Når en ser ut så ser en at snøen den minker stadig vekk, veldig godt å se at den forlater oss ganske snart. En har lyst til å fikse alt rundt om kring da det vårest, kjenner du deg likens ? Bare å se hva som  dukker opp etter en vinter er alltid kult, må bare si den kreative biten i meg har våknet , så blir masse sandpapir også pussemaskin på meg i år. Jeg er en karakter som lett blir hekta på å fikse rundt om kring her hjemme. Vi ønsker alle sammen å ha det på G rund oss , selv om vi alle sliter med noe. Som ikke er ferdig , må si at skal bli godt å få være hjemme i hele Sommer, en rana sommer blir nydelig. Jobb også utvikle de prosjekter jeg gløder for også alle ungene skal jobbe i sommer, Daniel på Cirkel k også Lisa Marie på Meyergården , det blir stas for de alle , også Thor Sebastian skal jobbe her hjemme . Mye å ta fatt på da en har hus også hjem . Så vi satser på at sommeren den lever godt i år.

 

Etter å ta tilbakeblikk på fjord året da vi hastet av sted til USA 4 ganger , så kjenner jeg ingen trang til å reise , litt rart på en måte men sikkert også fordi at de opplevelsene jeg enda har derifra er enda fersk vare, jeg må ikke på død å liv dit nå. Det koster mye penger å feriere , så jeg bruker å si en må ha råd til å komme hjem også . En drar liksom ikke på ferie for å spare penger, det må være å nyte også kos seg. De erfaringene som vi gjorde i fjor , de kommer godt med neste tur vi finner ut at vi skal reise . Vi var et flott team som reiste sammen , så ingen grunn til å bytte reise følge, heller det å ta turen senere en gang.

 

Når en har hus også hjem , så  er det viktig å få tatt rede på huset også , en må ikke bare se at ting forfaller, så vi skal fikse masse på huset mitt i Sommer, du det kommer til å bli en sann glede, å få ting på stell. Det å få ungdommer til å hjelpe  meg er så digg, de er flinke , har bedt flere om litt hjelp så er godt å få ting unna. Jeg ønsket å få bygget meg et lysthus i hagen , ut i fra mitt hode fikk jeg forklart også tegnet det hvordan jeg ville ha det. Det som er med meg er at jeg vil ha det ferdig før det e det, men heldigvis det er ikke mye igjen , ungdommen min eldste sønn var bygge herre, veldig flink til å hjelpe til her hjemme . Alle her hjemme har vært med å bidratt på det der huset , så vi kommer til å bli så stolt i sommer da alt blir ferdig der til slutt. Så er bare å legge inn strøm også få vegger også taket inni hytta ferdig så er det bare å flytte inn i hytta. Skal få laget en altan på hytta så gleder meg bare til vi kan starte med alt. Er du litt slik at du vil ha alt ferdig før du starter ? Jeg må alltid jobb med meg selv fordi vi kan ha full fart også kan vi også gå tom , dette er noe vi alle ofte gjør ved at vi ikke er nok flinke til å tilføre oss rett mengde balansering, fordi vi får ikke den rette energi strømmen , for å kjenne på den gløden som skal til for at motoren er i gang. Det som er hele greia vår , at har vi ikke inspirasjon også gløden som skal til så får vi ingen framdrift.

 

Jeg må om jeg mister interessen for noe , som jeg må ha glød for å lykkes med . Så må jeg opparbeide den gløden den given som er i oss som vi får det ekstra puffet som skal til for å gjøre noe.

Motivasjon  må alltid være i bunn av alt vi foretar oss, på alle nivåer så vi må alltid jobb med det for å være rett balansert.

Ved å fokusere på hvordan vi er når vi eventuelt fallerer, stagnerer eller da vi mister lysten også energien til å få gjort det som er vårt mål. Så er det nødvendig at vi rydder opp i hva som gjør at vi mister energien. Er det mennesker rundt oss ? er det oss selv som har tilegnet oss mer også dårlige vaner , som gjør at vi mister energi. Gaper vi over for mye også klarer vi ikke å fullføre ? Disse faktorene er viktig for å kartlegge hvor trykker det verst henne ? Det å finne problem område også ta litt ansvar over sitt eget liv er nødvendig , akkurat som vi gjør for våre barn må vi også sette grenser for oss selv.

Det å vite at der ute er det så mange som sliter med dette er i grunn trist, fordi dette ødelegger mer for den det gjelder enn de er klar over, ofte så våger vi ikke å kutte ut et usunt vennskap , pga konsekvensene eller at vi føler at vi gjør noe galt. Jeg må si jeg er glad for alle vennskap jeg har kuttet ut, tar ikke i mot søppel i mitt sinn. Så jeg verner meg selv mot den støyen . Det kan også være mange andre faktorer som står på spill for deg selv, som du må finne ut.

Uansett hva andre sier til deg hva en må gjøre, så nytter det ikke fordi en må selv ta ansvar for en forandring , vi kan oppfatte at andre mener det da de sier ja det skal jeg gjøre. det er jo ikke dermed sagt at de har gjort korrigeringen. Fordi de uvaner vi tilegner oss , det er dårlig mønster som lett får sterke bånd til oss. De gode mønstrene som vi bør opprettholde er vanskelig å holde på. De som er lett å oppretthold er våre uvaner også klarer vi ikke å holde på de gode vaner.

Derfor ung som gammel , vi må alltid ha rett fokus, se igjennom vårt mønster også hvordan vi vil ha det, så er vi også mer bevist på vår framdrift.

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. 💖👍💋 Heilt enig me deg sweetie 💋 gler meg til å se både altan å lys i “nabo” huset ditt.. Me gardina å stuff.. Kjæm tel å bi sååå bra. Å du e å bi et råååskjinn. 😘💖👍 Men.. E håpa du har vett te å sætt rævva ned, føtn høgt å bærre nyyyt. 😉 😘 Goooo gla hælg snuppa. 😘💖💋💕💐

    2. Hei Du Linda <3 <3 <3
      Tusen takk for så mange flotte ord i fra deg. Det skal bli en sann glede å få alt på G, ja gleder meg så.
      Håper du også har det godt , stor klem til deg også nyt helga de også godt med dine stor klem <3

Siste innlegg