Vi må balansere oss rett

Hei !

 

Deilig å jobbe å flekse litt med hva en gjør , dagen har vært kanon fin på alle måter.

Jentungen har endelig fått ferdig spikret sommeren , masse jobb noe som er helt innafor i denne familien, det er noe en oppriktig ser opp til . Det å se at ungdommen har sunne verdier, er noe jeg oppriktig liker, også ser en også at de er flinke rollefigurer for andre.

 

Det å få høre hvor dyktig jentungen e i sinn jobb på meyergården er også noe jeg synes er veldig hyggelig å høre, fikk høre i dag at det var mange som ønsket å jobbe der i sommer , så hun er heldig som har vist sitt beste å stått på. Det lønner seg alltid å stå på å vise den beste siden av seg selv. Ikke bare innenfor karrieren men i alt en foretar seg. Det som er vi bestemmer oss selv for hvordan vi ønsker å ha det i livet vårt. Om det skal være godt eller om det skal være dårlig. Skal vi komme litt lenger enn andre så ja da må vi ta action å levere det vi ønsker å være.

 

Selv for meg så ble det mange timers venting, hadde jeg vist dette så hadde jeg hatt med meg litt arbeids utstyr som jeg kunne ha gjort mens jeg ventet på henne men , du vet ungdommen de har god tid, også vi som er litt  eldre vi har alltid dårlig tid. Litt rart hva årene gjør med oss .

 

Alltid hyggelig å møte på gammel kollegaer i fra restauranten , er godt å kan bytte litt ord, så tiden ble ikke forgjeves den ble brukt til å bytte på litt ord de.

 

 

Det å være motivert til de oppgaver som vi skal jobbe med , også jobbe ut er så godt. bare det å være modig også våge å gå i ett annet farvann er også deilig , vi må våge å gjøre noe som er litt utfordrende , jeg kjenner nå at den prosessen jeg er inne i kommer til å ta meg litt nye veier. Da jeg er i byen også i dag da jeg møtte på gamle kollegaer, så får jeg alltid spørsmål om hvordan det går med bedriften . Siden jeg er så ny , så er jeg så takknemlig fordi at så mange allerede vet om meg . Det å vis det over til andre , også være stolt over hva en har prestert skal en også tørr å være. Fordi jeg har ikke valgt noen lagmanns jobb, jeg har heller ikke tatt meg en jobb som jeg ikke liker , jeg utfordrer meg selv hele tiden . Det som også betyr noe er at kunden blir fornøyd.

Hva er det som motiverer meg i løpet av en hel dag, det er at jeg skal utvikle meg også våg å nå ut til andre , for å selge bedriften inn . Det er nødvendig for å lykkes .

Ved å være ærlig over hvordan min framdrift er også nødvendig , fordi jeg har mange konkurrenter som puster meg i nakken , så derfor må jeg være på også vise omverden at jeg finnes. Derfor så ha jeg ordnet meg en snapchat , slik at dere finner “grubenmassasje” der , jeg kommer til å legge ut både tilbud der også dags tilbud som alle som følger meg på snapchat kan få med seg . Følger du ikke grubenmassasje så gjør det, veldig hyggelig om du gjør det.

V må være der kunden er , ikke sant ? Hvordan skal du som kunde finne veien til meg om du ikke vet at jeg finnes,  mange kan kanskje synes at en maser veldig mye om at vi finnes å hvor vi er, men du ikke alle i rana å omeng vet enda at jeg finnes, så dersom  du synes det er støy at jeg skriver om min utvikling eller slik så bare skroll videre, fordi det jeg blogger om er også det jeg gjør . I min business derfor jeg også kommer til å presentere nye ideer her , som kan både motivere deg , også til å ta litt modige sjanser.

 

Alltid gøy å møte gamle kjente, møtte flere i dag som roste meg for at jeg er modig også våget å starte opp , det at så mange følger med meg , hadde jeg ikke trodd men veldig hyggelig. Det å vite at de valg jeg tar er det noen  andre som ser opp til , er også noe jeg setter stor pris på. Jeg gleder meg enormt til å jobbe å utvikle meg mer. Ble faktisk veldig inspirert av å bli tvunget å ha en pause i nesten 3 timer i dag.

Det å møte mennesker som en er på samme nivå med , er også noe jeg kjenner som tiltaler meg mer enn , at jeg henger med mennesker som ikke tiltaler meg. Selv om de timene som jeg tilbrakte på meyergården  i dag, så var det faktisk veldig gøy , selv om det ble en del venting, skulle bare ha hatt med meg litt jobb der så jeg hadde kunnet fått gjort litt der også. Jeg er nok en karakter som må ha noe å holde på med, men i dag ble en litt son dag at ting ble på mine barns premisser, noen dager må vi vike for dem , fordi skal vi ikke gi ungene tid,  så kan vi bare legge ned foreldre rollen , de er oppriktig viktig i vårt liv , også kommer de til å sett mer pris på alt vi gjør for de om noen år.

Alt skal ikke være basert på inntjening hele tiden , vi må balansere oss rett, i forhold til rett dose søvn , tid med venner , egentid , jobb , familie osv…. Vi kan ha en uendelig lang liste , en kompis av meg som skulle kom innom å se på noe , sa til meg du Elin både du og jeg vi behøver 48 timer i døgnet ,  men jeg er enig han har rett. Det handler objektivt om planlegging, ikke alltid lett å planlegg rett tid med alt, men det som er viktig at vi har den rette energien også nok søvn før å produsere så må vi ha det godt.

Litt kjekt å møte på andre som sier de sliter med tiden , det er ikke bare jeg , men vi kan også sløse med tiden , men den tiden vi bruker den må vi også avpasse bedre slik at vi får det vi trenger for å få rett balanse.

Håper å tror du får e fin kveld , denne dagen fikk fart , på seg vi Snakkes !

 

Tusen takk for at du ler bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg