Det er nettopp det jeg har et dypdykk i !

Hei !

 

 

Det er så deilig å ha huset litt stille, selv om det også er godt å ha fult liv , den kontrasten når jeg kan få bare nye litt alene tid er deilig.

Dagen så langt har levert veldig flott , er veldig takknemlig fordi at jeg våger å stå i mitt også se at både jeg også bedriften har det godt. Det å få kunder som ønsker å booke tid til meg er alltid gull. Godt at en ikke er så nøye med å hele tiden må ha fri, det er enkelte ganger noe må vike , men i starten er det innafor å fokusere på målet.

 

Jeg gleder meg enormt til å få starte mer på denne mnd, jeg ser at måneden den leverer så langt veldig godt , utrolig gøy å se at prosjektet mitt leverer så bra, også at jeg virkelig har mye å glede meg til framover. Jeg har lært meg på disse mnd siden oppstart at jeg har utviklet meg, men jeg har også fått mer tålmodighet i forhold til å la ting ta tid. Det å også utvikle i takt med disse mnd så gjør en også det . Det betyr enormt masse at en har god selvtillit ved at en har en oppstart , også våger å stå i det. Det er både modig også er det en spennende reise som jeg ikke hadde ønsket å være foruten. Ser det at jeg klarer det jeg også vil.

Motivasjon må en alltid hjelpe seg selv med , fordi vi må alltid opprettholde gode vaner, så uvaner de kommer lett til oss, også de gode vanene de er vanskelig og jobbe inn. Burde være motsatt , derfor en også hele tiden må ha motivasjon ,  være den som motiverer seg selv også andre, vi trenger flere som heier oss opp å fram , fordi det er ikke lett å stå alene på toppen.

 

 

 

Det å kan gå i den utslitte toppen , den slitte joggebuksen , er deilig hvorfor må en på død å liv være så jævlig attraktiv å må imponere er det ikke nok at jeg imponerer med høy musikk ?

Skal være ærlig er alltid godt å kan pynte seg helt klart , det er noe vi alle trenger å gjøre. Ikke før at en må imponere, men hovedsakelig fordi at en vil ta vare på seg selv . Opplever nå at flere henvender seg til meg , pga nettopp at de ønsker å ta mer vare på seg selv, gi seg selv en egen pleie. Mange kan føle at de er helt ny da de går ut i fra Gruben Massasje, at de kjenner at de har fått ny start. Det å få opp blodsirkulasjonen , også kjenne at kroppen lever igjen er veldig godt.

Før meg er det en ekstra trim , liker å få rett dose trim per dag, begynner nå å bli en stor vane som lett kan bli til avhengighet.

 

Det at jeg har fått så voksne barn at vi kan reflektere over det jeg holder på med å skrive om i forhold til bokprosjektet mitt, er så genialt. Jeg ser at mine blå kopier de er ikke borte vekk , de er så avgjørende for at vi har det så godt sammen. Det å lufte mine tanker rundt bokprosjektet også hvordan jeg ser på dette, rent objektivt, altså  analyserer mammas skjebne , så er det alltid en forklaring til hvorfor vi også ble som vi er. Det å ha andre som lytter også kommer med innspill til hva de også mener er så digg. Det bidrar til at jeg får en større glede ved å jobbe videre med prosjekt, også få satt det mer i system. Det å utvide vårt syn også i hvordan vi ser på ting også hvordan vi analyserer det prosjektet vi også ønsker å fordype oss i.

Jeg dykker i et farvann som jeg både er kjent i også er jeg ikke kjent i det, jeg flørter veldig med ord også analyserer jeg mammas skjebne å tolker også overtolker, dette for å få mer svar. Det å tolke det på ulike måter, bidrar også til at jeg som vokste inn i denne verden , som jeg holder å skrive om , har til tross for alt jeg har opplevd holdt hodet mitt over vann. Til tross for mange påkjenninger som ingen ,  ikke en gang min far vet hvor jævlig jeg hadde det, så hater jeg ikke mamma eller noen andre, jeg er en erfaring rikere, jeg vet så mye bedre hva livet innebærer en å få alt servert på sølvfat.

 

Jeg fortalte en sann historie til mine barn i dag, etter en minne rik ferie til min etterlengtet pappa , da jeg var 12 / 13 år så kom hjem god å glad å skulle hjem til mamma igjen . Det jeg ikke viste på denne reisen , at jeg hadde ikke et hjem å komme hjem til . Den livs glade jenta som alltid ville alle godt , var bare livs glad og gledet seg enormt masse til å komme hjem til sin mamma.

Jeg så på blikket til min mor , at det var noe hun ikke ville si, men hun måtte det. Jeg var enormt sliten å  gleden var stor før at jeg skulle komme hjem til mine venner på Fauske , men slik ble det altså ikke . Jeg har tatt et dyp dykk i sinnet for å erindre hvor vi dro etter på , men jeg husker ikke det er svart for meg . Det jeg erindrer at mamma tillot  ikke meg til å være med der vi hadde våre eiendeler. Fordi mamma sa at jeg var en magnet i venne flokken min , alle kom til å komme rundt oss om jeg var der.

Det å kjempe en kamp med hvor vi skulle bo også trøste sin mor i den alderen var ikke lett , men det var en realitet. Sikkert derfor jeg også ble den karakteren jeg også i dag er. Jeg ser muligheter også har jeg lært på dette , vi har alle en kamp som ingen vet , men denne kampen var i det tidligste laget jeg fikk erfare.

Jeg følte at våre roller ofte ble byttet om jeg den voksne også mamma den unge. Det er nettopp det jeg også har et dypdykk i , pga den traumatiske opplevelsen som jeg vet at mamma , fikk pga hennes skjebne ble allerede sådd i henne da hun var 18 år, da ble livet hennes ødelagt .Derfor er det så innmari viktig for meg å få flettet denne historien så bra som mulig på tvers av alt jeg ellers gjør. Det å kjenne på den stigende motivasjonen  min er noe jeg elsker. Det å se ut av vinduet også er det bare magisk her , vi har masse å glede oss til .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min !

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg